Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از دانشجویان انقلابی دانشگاه امیرکبیر یاد جان‌باختگان هواپیمای بوئینگ را گرامی داشته و توهین به سردار سلیمانی در تجمع روز گذشته این دانشگاه را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشجویی خبرگزاری فارس در پی اِسقاط هواپیمای اوکراینی ناشی از خطای پدافند هوایی کشور، جمعی از دانشجویان انقلابی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، عصر امروز (یکشنبه 22 دی‌) یاد جان‌باختگان این سانحه را گرامی‌ داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویان با حضور در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه امیرکبیر با قرائت فاتحه، یاد جان‌باختگان سانحه بوئینگ 737 را گرامی داشتند.

همچنین این دانشجویان، شعارهای ساختارشکنانه و توهین به سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در تجمع روز گذشته تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر را محکوم کردند.

دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در ادامه تجمع خود، با انتقاد از سکوت سه روزه ستاد کل نیروهای مسلّح در اطّلاع‌رسانی درباره علّت سانحه هواپیما، بر ضرورت بررسی دقیق ابعاد این سانحه و اطّلاع‌رسانی شفاف تأکید کردند.

به گزارش خبرنگار فارس، دانشجویان با تقدیر از صداقت، مسئولیت‌پذیری و ایثار سردار حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران و یادآوری مجاهدت‌های نیروهای مسلّح تأکید کردند، خطای انسانی در سقوط هواپیما اگرچه اتفاقی مهم و غیرقابل چشم‌پوشی است، امّا خدشه بر اقتدار نیروهای حافظ امنیت و نادیده‌گرفتن خدمات آنان، گناهی نابخشودنی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نظام صادق دانشگاه امیرکبیر تجمع سقوط هواپیما بویینگ 737 هواپیمای اوکراینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۰۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان شیرازی در حمایت از خیزش دانشگاه‌های غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مراسم تجمع بزرگ دانشگاهیان دانشگاه‌های شیراز با عنوان «وجدان بیدار» در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا امروز مقابل دانشگاه شیراز برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان شیرازی در حمایت از خیزش دانشگاه‌های غربی
  • موزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد
  • معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • تجمع دانشجویان دانشگاه شهرکرد در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • تجمع دانشجویان دانشگاه های تهران در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه های استان مرکزی
  • بیانیه دانشگاه امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشگاهیان حامی فلسطین