Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: دو تا سه نوبت در هفته در مدارس استان بوشهر شیر رایگان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا دانش فر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توزیع رایگان شیر برای 181 هزار دانش آموز و 11 هزار همکار فرهنگی سراسر استان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: با مشخص شدن برنده مناقصه تهیه و توزیع شیر رایگان در مدارس استان، توزیع شیر رایگان در مدارس استان تا پایان سال تحصیلی جاری، هفته‌ای دو تا سه نوبت در قالب 21 وعده غذایی خواهد بود.

وی افزود: با هدف ترویج فرهنگ استفاده از شیر در سبد غذایی خانواده‌ها و دانش آموزان، توزیع رایگان شیر برای 181 هزار دانش آموز و 11 هزار همکار فرهنگی سراسر استان آغاز شد.

وی به جامعه هدف این طرح اشاره کرد و یادآور شد: علاوه بر همکاران فرهنگی، همه دانش آموزان دوره ابتدایی و متوسطه اول دولتی و غیردولتی و همچنین پیش دبستانی‌های ضمیمه مدارس دولتی سراسر استان بوشهر جامعه هدف این طرح خواهند بود.

 معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر در ادامه این گفتگو به موضوعات دیگری همچون سیستم مالی حسابداری، سامانه جامع و چگونگی محاسبه هزینه های تمام شده صندلی هر دانش آموز پرداخت و  در این زمینه‌ها به تفصیل توضیحاتی ارائه کرد.

وی در ارتباط با  تغییرات در سیستم مالی حسابداری آموزش و پرورش گفت: سیستم مالی حسابداری آموزش و پرورش استان از نقدی به تعهدی تغییر یافته تا اسناد بروز تولید شود.

دانش فر افزود: به منظور شفاف سازی امور، ادارات شهرستان و مناطق موظفند تا بدهی‌ها و مطالبات همکاران فرهنگی را لحظه‌ای شناسایی و رصد نمایند.

وی بر لزوم همپوشانی سایت‌های اینترنتی متعدد مورد استفاده در آموزش و پرورش تاکید کرد و افزود: تلاش‌هایی صورت گرفته است تا با طراحی سامانه جامع امور مالی و اداری  به تعدد سامانه‌های مورد استفاده آموزش و پرورش خاتمه داده شود.

دانش فر تصریح کرد: با عملیاتی شدن رسمی سامانه جامع امور مالی و اداری، تمامی قراردادها و فعالیت‌ها از جمله ابلاغ‌ها، صدور احکام حقوق از طریق منابع تملیکی و ابلاغی و دارایی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید بتوانیم قیمت تمام شده صندلی هر دانش آموز را محاسبه نمائیم گفت:با شفاف سازی درآمدی و دریافتی‌های آموزش و پرورش اعم از اعتبارات ابلاغی و درآمدهای اختصاصی می توان هزینه‌های تمام شده صندلی هر دانش آموز محاسبه کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش بوشهر شیر مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۰۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، علی موحدی افزود: دانش‌آموزان پایه‌های اول تا پنجم ابتدایی تا نوزدهم اردیبهشت و دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی که دو امتحان هماهنگ کشوری دارند تا هشتم خرداد در مدارس حضور خواهند داشت.

وی با بیان این‌که امتحانات پایه متوسطه اول از نوزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود، اضافه کرد: به مدیران مدارس متوسطه اول اعلام شده دو روز قبل‌از شروع امتحانات یعنی از هفدهم اردیبهشت کلاس‌های درس تعطیل تا دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات آماده شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: امتحانات دانش‌آموزان پایه متوسطه اول تا ۱۳ خرداد ادامه دارد.

وی گفت: کلاس‌های درس دانش‌آموزان متوسطه دوم (پایه‌های ۱۰، ۱۱ و ۱۲) هم تا نوزدهم اردیبهشت دایر است و بعد از آن باید برای شرکت در امتحانات نهایی که به صورت هماهنگ کشوری است، آماده شوند.

موحدی ادامه داد: امتحانات نهایی دانش‌آموزان متوسطه دوم تا سی‌ام خرداد تمام می‌شود.

وی گفت: برنامه‌های امتحانی پایه متوسطه اول به همه شهرستان‌ها و مناطق ابلاغ شده و امتحانات پایه‌های دهم تا دوازدهم به‌صورت هماهنگ کشوری برگزار خواهد شد.

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش استان فقط امتحانات هنرستان‌های فنی و کار و دانش به صورت داخلی است و سوالات در مدرسه طراحی می‌شود.

وی همچنین به تجهیز ۹۲ حوزه امتحانی در استان اشاره کرد و افزود: این حوزه‌ها مجهز به دوربین‌های مدار بسته و دستگاه‌های سیگنال یاب هستند.

موحدی همچنین گفت: ۸ حوزه تصحیح به صورت الکترونیکی داریم که برگه‌های امتحانی پس از رونوشت‌برداری بر روی سامانه آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: دو تصحیح کننده از نقاط مختلف کشور برگه‌های امتحانی را بدون اعمال نظر نمره می‌دهند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳۲۰ دانش آموز برتر استان یزد تجلیل می‌شوند‌
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند