Web Analytics Made Easy - Statcounter

تنسی تایتنز و سن فرانسیسکو فورتی ناینرز به فینال های کنفرانس رسیدند.

طرفداری- درک هنری دفاع ریونز را هم زخمی کرد. سن فرانسیسکو بار دیگر به فینال NFC رسید.

در روز نخست از مرحله دویژنال راند پلی آف لیگ NFL، تنسی تایتنز با نتیجه 12-28 مقابل بالتیمور ریونز به پیروزی رسید تا برای اولین بار از سال 2002 به فینال AFC برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از شروع 4-2 در 6 بازی ابتدایی فصل، کسی فکرش را هم نمی کرد که فصل تنسی کاملا عوض شود. آمدن رایان تنهیل به پست کوارتربک تایتنز شرایط را تغییر داد و درک هنری رفته رفته از بازیکنی عالی به بازیکنی فوق العاده و مهارنشدنی تبدیل شد. تنسی که در هفته آخر صعودش به پلی آف را قطعی کرده بود، در راند اول مقابل پتریتس به پیروزی رسید و اکنون تیم نخست لیگ با رکورد 2-14 را شکست داد. درک هنری در این بازی 195 یارد راش داشت و در اقدامی هوشمندانه یک پاس تاچ داون نیز به ثبت رساند. هنری اولين بازيكن تاريخ NFL است كه در 3 بازى متوالى حداقل 180 يارد راش به ثبت مى رساند، او اولين بازيكن تاريخ NFL است كه در 2 بازى متوالى پلي آف حداقل 180 يارد راش به دست می آورد و بيشترين راش در مجموع وايلد كارت راند و دويژن راند از سال 1950 را به ثبت رساند. همچنین هنری اولين رانينگ بك از سال 1987 كه در پلي آف پاس تاچ داون مى دهد. تنسی برای اولین بار از سال 1999 در 2 بازی پلی آف پیروز می شود و در این بین نباید از عملکرد عالی رایان تنهیل نیز غافل شویم، کوارتربکی که با نقشه زیرکانه تایتنز چندان مسافت پاس بالایی نداشت، اما 3 تاچ داون به ثبت رساند. فصل لمار جکسن و بالتیمور ریونز به اتمام رسید. جکسن احتمال فراوان MVP خواهد شد و در کنار 11 بازیکن دیگر ریونز، به پروبول خواهد رفت اما فعلا بالتیمور در پلی آف مشکل دارد، مشکلی که تا حدی موفقیت های فصل عادی این تیم را تحت شعاع قرار می دهد.

در دیگر بازی این مرحله، سن فرانسیسکو فورتی ناینرز به راحتی و با نتیجه 10-27 مقابل مینسوتا وایکینگر به پیروزی رسید. توین کولمن، رانینگ بک ناینرز ستاره اصلی این بازی بود، کسی که 2 تاچ داون به ثبت رساند و 22 بار لمس توپ در این بازی داشت. کوارتربک های دو تیم روز معمولی را سپری کردند. جیمی گراپولو و کرک کازینز آمار تقریبا مشابهی داشتند. هر دو 1 پاس تاچ داون به ثبت رساندند و هر دو یک بار پاس شان قطع شد. ریچارد شرمن، کرنربک سن فرانسیسکو از سال 2011 که وارد NFL شده تا به امروز 38 بار قطع توپ انجام داده است که بیشترین در لیگ است. سن فرانسیسکو اکنون برای پانزدهمین بار به فینال NFC می رسد. آن ها در 14 بار قبلی 6 بار قهرمان این کنفرانس شدند که آخرین بار سال 2012 بود.

برنده بازی کنزاس سیتی چیفس و هیوستون تکسنز به مصاف تنسی تایتنز خواهد رفت و پیروز جدال گرین بی پکرز و سیاتل سی هاوکس نیز باید مقابل سن فرانسیسکو فورتی ناینرز قرار بگیرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۰۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته جمعه ۷ اردیبهشت و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رو در روی آلومینیوم اراک قرار گرفت و در حالی که تا لحظات پایانی بازی در وقت‌های اضافه از میزبان خود پیش بود، گل تساوی را دریافت کرد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در پایان تیم آلومینیوم توانست با درخشش احمد گوهری پرسپولیس را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

محمود شافعی کارشناس فوتبال و پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با این بازی اظهار داشت: بازی برای هر دو تیم شرایط حساس و مهمی داشت و با توجه به اینکه پرسپولیس یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی است، بازیکنان این تیم تمرکز کافی را در جریان بازی نداشتند و پیروزی آلومینیوم یک شگفتی در جام حذفی این فصل بود. مجتبی حسینی با اینکه تیمش دو بار عقب افتاد اما به خوبی توانست بازیکنان خود را به بازی برگرداند.

تعویض‌های اوسمار عملکرد خوبی نداشتند

او ادامه داد: «اوسمار» فکر کرد که تیمش پیروز میدان است و تعویض‌هایی که انجام داد گواه این موضوع بود. به نظرم در کنار اوسمار باید یک مربی ایرانی با دانش کافی نسبت به حریفان حضور داشته باشد تا در چنین مواقعی، نکات مهم را به او یادآوری کند. بلایی که سر پرسپولیس در بازی با آلومینیوم افتاد ممکن است در رقابت‌های لیگ برتر نیز گریبان گیر این تیم شود.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: اوسمار خیلی زود بازیکنان باتجربه را از زمین خارج کرد و بازیکنانی هم که وارد زمین شدند نتوانستند آن طور که باید عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند. اتفاقات این بازی می‌تواند درس بزرگی برای اوسمار باشد و از الان به بعد باید به دیدار با سپاهان فکر کند.

نباید عملکرد اوسمار را با دیدار با سپاهان سنجید

شافعی در رابطه با دیدار حساس پرسپولیس برابر سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت: قطعاً سپاهان یکی از تیم‌های خوب و پُر مهره در لیگ برتر است و همچنان شانس قهرمانی را در این فصل دارد. در برخی از خبرها خواندم که ماندن اوسمار در پرسپولیس به این بازی بستگی دارد، من جای مدیریت باشگاه بودم هرگز چنین کاری نمی‌کردم که بخواهم با یک بازی عملکرد سرمربی تیم خودم را زیر سوال ببرم. به عنوان مثال تیم بارسلونا در این فصل نتوانسته انتظارات را برآورده سازد و ال‌کلاسیکو را هم واگذار کرد اما مدیران باشگاه با یک برنامه‌ریزی صحیح تصمیم به تمدید قرارداد با ژاوی گرفتند.

او تصریح کرد: پرسپولیس از زمانی که زیر نظر اوسمار بوده از لحاظ تاکتیکی به ثبات رسیده است و بازیکنان خیلی زیبا بازی می‌کنند. همچنان بازیکنان جوان پرسپولیس هم می‌توانند در کنار سایر نفرات به کار گرفته شوند تا در فصل آینده تیم بهتری را از پرسپولیس شاهد باشیم. امیدوارم پرسپولیس ۶ بازی باقی مانده خود را پیروز شود تا بار دیگر عنوان قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورد.

کد خبر 6089481

دیگر خبرها

  • فنرباحچه 2-1 بشیکتاش؛ پیروزی آسان قناری‌ها برابر حریف ده نفره
  • سرمربی تایلند: ایران مثل قبل، رقبا را آسان نمی‌برد
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا