Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن حیدری پیش از ظهر امروز یکشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیران کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی، جمعی از مردم کرمان و در گذشتگان سانحه هوایی، اظهار کرد: در خطبه فدک حضرت زهرا (س) حقایق بسیار زیادی با زبان شیوا و بیانی الهی عنوان شده است که یکی از آنها «تبیین فلسفه احکام الهی» بود و یکی از آن «احکام جهاد» است، در این خطبه در خصوص جهاد گفته می‌شود که مایع عزتمندی برای اسلام و مسلمین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خداوند برای اسلام و مسلمین عزت خواسته است، افزود: هرگونه سلطه جبارانه، کافرانه و ظالمان رو نفعی می‌کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خداوند هیچ‌گونه سلطه‌ای بر مسلمانان را نمی‌پذیرد و راضی نیست سلطه‌ای بر مؤمنین باشند؛ چراکه مؤمنین باید آزاد باشند و فقط در زیر چتر نظام اسلام زندگی کنند.

آیت الله حیدری بیان کرد: مسلمانان باید تنها زیر سایه ولایت اولیا الهی که تجلی ولایت خداست باشند.

وی در ادامه تصریح کرد: برخی فکر می‌کند ولایت فقیه در قرآن نیامده در حالی که در متن قرآن سوره مائده خداوند در خصوص ولایت فقیه صحبت کرده است و موضوع ولایت چیز جدیدی نیست و از گذشته بوده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: جهاد هدفش ایجاد عزت برای جامعه اسلامی که تنها زیر سایه حکومت الله قرار گیرند و ملت ما نیز به نعمت تعالیم اسلامی از این وادی پیروزمندانه بیرون آمد، دفاع مقدس فرصت بی‌نظیری نه تنها در تاریخ ملت ایران بلکه در تاریخ امت اسلامی نمونه بود.

حیدری عنوان کرد: دفاع مقدس بزرگ‌ترین دانشگاهی بود که انسان‌های لایقی را مانند حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس تربیت کرد.

وی گفت: نباید دفاع مقدس فراموش شود بلکه باید با بیان آن به نسل آینده این تاریخ پر افتخار و این اهداف والا به عنوان الگو و راه بیان شود.

حیدری افزود: سپاه برای احیای نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس متولی شدند و همه باید کمک کنند تا آنها بتوانند به این رسالت بزرگ را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های سردار محمد علیپور، سرتیپ دوم پاسدار عباس یوسفی شیخ‌رباط به عنوان مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان معارفه شد.

کد خبر 4823395

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان قاسم سلیمانی حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس خوزستان قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بوشهر بارش برف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ایلام شهادت شهرکرد سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه گرگان شیراز قزوین تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۰۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهدشتی‌ها با پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس وداع کردند + فیلم

پیکر مطهر شهید جهانگیر بیات پس از ۴۲ سال شناسایی شد و به خاک وطن بازگشت.  

شهید «جهانگیر بیات» متولد یکم مهرماه سال ۱۳۴۲، بیست و یکم بهمن ماه سال ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی در فکه و شهید «محمدرضا غضبان احمدی» متولد چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۳۴۳، یکم مهرماه سال ۱۳۵۹ در عملیات تک دشمن در جاده خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل‌آمدند و سال‌ها پیکر مطهرشان جاویدالاثر بود.

شهروند خبرنگار ما فیلمی از مراسم وداع با این شهید والا مقام را در شهرستان ماهدشت به اشتراک گذاشت.

منبع: شکرالله رحمانی - البرز

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • شهادت مدال افتخاری که بر سینه شهید محبعلی می‌درخشد
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • ماهدشتی‌ها با پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس وداع کردند + فیلم