Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

یک کارشناس رسمی دادگستری در امور صنایع هوایی کشور جزئیات چگونگی پرداخت غرامت و بیمه‌ای سانحه هواپیمایی اکراینی را تشریح کرد.

علیرضا بحیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار تین نیوز با بیان اینکه به طور کلی اگر در جنگ، اعتصاب، شورش و ... اگر برای شرکت‌های هواپیمایی سوانحی رخ بدهد بیمه به این‌ شرکت هواپیمایی و مسافران خسارت پرداخت نمی‌کند، اظهار داشت: مسافران هواپیمای اکراینی بیمه شرکت‌های اروپایی بودند اما بر اساس قوانین کشوری که باعث خسارت به شرکت‌های هواپیمایی شده است باید به دولت آن کشور غرامت پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه افزود: در این سانحه 144 مسافر ایرانی در این پرواز حضور داشتند که بر اساس قوانین کشور از دیه برخوردار خواهند شد و از سوی دیگر طبق قوانین بیمه‌های هوایی بین‌المللی و ایکائو بابت هر مسافر خارجی نیز باید 200 هزار فرانک طلای فرانسه (پوآنکاره) که معادل 200 هزار دلار آمریکا است باید غرامت پرداخت شود.

این کارشناس رسمی دادگستری قیمت جهانی هواپیمای بوئینگ 737 اکراینی را حدود 37 میلیون دلار اعلام کرد و گفت: باید خسارت هواپیما نیز توسط دولت به شرکت هواپیمایی اکراینی پرداخت شود.

اکرم فیض آبادی خبرنگار آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۰۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه بی فایده است

به گزارش خبرنگار مهر گروهی از شرکت‌های بیمه غربی اعلام کردند اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه غیرقابل اجراست و تنها سبب پیوستن کشتی‌های بیشتری به ناوگان سایه شده است.

پس از تلاش واشینگتن برای محدود کردن درآمد روسیه همزمان با درگیری‌های نظامی بین این کشور و اوکراین و در همین حال به‌منظور حفظ جریان نفت روسیه به بازار برای جلوگیری از افزایش قیمت انرژی، گروه هفت کشور بزرگ صنعتی جهان به اصطلاح سقف قیمت را برای نفت روسیه تصویب کردند.

این سقف قیمت به شرکت‌های حمل‌ونقل و بیمه غربی اجازه می‌دهد تا زمانی که نفت روسیه کمتر از ۶۰ دلار در هر بشکه فروخته می‌شود، در معامله‌های نفت این کشور شرکت کنند.

کد خبر 6094451 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • ۹ قانون عجیب که فقط در کشور سوئیس وجود دارد!
  • همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان
  • ۱۳ همت مبلغ یک ماه میزان مصرف صنایع بزرگ از گاز کشور
  • تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند
  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه
  • آوازخوانی صادق بوقی در هواپیمای تهران به استانبول!
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه بی فایده است
  • نکات حقوقی و قوانین مربوط به دیه
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان