Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مدیر شرکت پخش شفرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان،توجه به مقررات ایمنی و رعایت معیارهای اداره استاندارد، در ۹ ماهه نخست سال جاری ۶۰ درصد از جایگاه‌های سی ان جی استان موفق به دریافت گواهینامه استاندارد شده اند.

عبدالله گیتی منش در دیدار با مدیرکل اداره استاندارد استان اظهار کرد: با تشریک مساعی و تعامل با اداره استاندارد استان و برگزاری جلسات و بازدید از جایگاه‌های سی ان جی استان امیدواریم تا پایان سال همه جایگاه‌ها موفق به دریافت گواهینامه استاندارد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مصرف ماهانه ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار مترمکعب سی ان جی در استان از فعال بودن۳۲۲ نازل عرضه سی ان جی در ۵۲ باب جایگاه استان خبر داد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان، بابیان این مطلب که در هرساعت ۶۹ هزار مترمکعب سی ان جی در جایگاه‌های سی ان جی عرضه می شود بیان کرد: کالیبراسیون دیسپنسرهای همه ۵۲ باب جایگاه استان انجام و گواهینامه سلامت از اداره استاندارد دریافت کرده اند.

وی افزود: تلاش منطقه بر استفاده کامل و بهینه از ظرفیت کامل جایگاه‌های منطقه و افزایش تعداد این جایگاه‌ها در سطح استان است که در همین راستا تا پایان سال ۲ باب جایگاه در استان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول ضمن قدردانی از تعامل و همکاری خوب اداره کل استاندارد استان با این شرکت به فعالیت ۹ باب تاسیسات گاز مایع در استان اشاره و خاطرنشان کرد: استاندارد سازی این تاسیسات نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جایگاه های سی ان جی استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه جهانی اورامان میزبان آیین سنتی کومسای می‌شود

ایسنا/کردستان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: مراسم آئینی سنتی کومسای روز جمعه ١٤ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری با حضور گردشگران داخلی و خارجی در منطقه جهانی هورامان برگزار می‌شود.

منصور مهرزاد امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت به رسانه های استان گفت: ثبت‌جهانی منظر فرهنگی هورامان و وجود ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی در این منطقه موجب شده تا هورامان به یکی از قطب‌های مهم گردشگری کشور تبدیل شود و همواره مورد توجه تعداد بی‌شماری از گردشگران قرار گیرد.

وی با بیان اینکه کومسای از جمله برنامه‌هایی است که هرساله در نیمه اردیبهشت‌ماه در این منطقه جهانی به ‎صورت ویژه و باشکوه برگزار می‌شود، افزود: این مراسم آیینی روز جمعه ١٤ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری با حضور گردشگران داخلی و خارجی در محوطه‌ای مجاور زیارتگاه سیدمصطفی مشهور به پیرشالیار از نوادگان و سادات حضرت امام جعفرصادق(ع) برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان یادآور شد: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات منطقه، دف‌نوازی، اجرای شمشال هورامی و شعرخوانی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده این مراسم آئینی است.

وی ابراز امیدواری کرد که بتوانیم با همکاری شایسته مردم، بخش خصوصی و دستگاه‌های مربوطه با ارائه خدمات مناسب و کسب رضایتمندی گردشگران در سفر به کردستان، انگیزه حضور دوباره و زمینه‌ انتخاب استان به عنوان مقصد گردشگری را فراهم آوریم.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمک به فقرا به عنوان یک الگو در جامعه نهادینه شود
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک
  • سریال «ماه شرف خانم» در سیمای مرکز کردستان تولید می‌شود
  • هشدار وقوع سیلاب در رودخانه‌های کردستان
  • منطقه جهانی اورامان میزبان آیین سنتی کومسای می‌شود
  • ۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند
  • مراسم کومسای در منطقه جهانی هورامان برگزار می‌شود
  • معلمان جایگاه مهمی در آگاهی جامعه دارند
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان