Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@23:25:48 GMT

شهره سلطانی «پوران» را می سازد/ صدور چند مجوز دیگر

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۸۱۰۴۵

شهره سلطانی «پوران» را می سازد/ صدور چند مجوز دیگر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، در جلسه اخیر شورای پروانه ساخت آثار غیر سینمایی، برای سریال «ماجراهای لالا» به تهیه کنندگی و کارگردانی داوود شرافتیان و نویسندگی پری سامانی دروئی پروانه ساخت صادر شد.

همچنین در این جلسه با ساخت ۲ عنوان فیلم داستانی بلند «پوران» به تهیه کنندگی سیدامیر سیدزاده، کارگردانی شهره سلطانی، نویسندگی فاطمه اباحمزه و «جایی برای ماندن» به تهیه کنندگی محمد عنبری، کارگردانی و نویسندگی محمود روزبهانی موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه با ساخت ۲ عنوان فیلم کوتاه موافقت شد.

کد خبر 4823437 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان سینمایی شهره سلطانی قاسم سلیمانی تئاتر ایران جشنواره فیلم عمار موسیقی ایرانی سینمای مستند فیلم سینمایی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر سریال ایرانی کارگردان سینما حوزه هنری سازمان صداوسیما کنسرت موسیقی سازمان سینمایی تک آهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۱۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آبی روشن» پروانه نمایش گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی فیلم، پروانه نمایش فیلم سینمایی «آبی روشن» به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا و تهیه‌کنندگی محمدحسین میری صادر شد و به زودی در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد.

مهران احمدی، مهران غفوریان، سارا حاتمی، مرتضی امینی‌تبار، روح‌الله زمانی، علی‌اکبر اصانلو، کاظم هژیر آزاد، سامان مهکویه ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «کشف یک فیروزه‌ کمیاب زندگی یونس که صاحب معدن، معتمد و بزرگ شهر است را وارد مسیر مخاطره‌آمیزی می‌کند.»

این فیلم سینمایی در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر اکران شد و مورد استقبال منتقدان و اهالی رسانه قرار گرفت و نامزد بهترین نقش اول زن، بهترین طراحی صحنه، بهترین موسیقی متن، بهترین فیلمبرداری و بهترین صداگذاری شد.

«آبی روشن» محصول مشترک سازمان هنری رسانه‌ای اوج، بنیاد سینمایی فارابی و بنیاد بین المللی امام رضا (ع) است که فیلمنامه آن را امیر ابیلی و داوود گنجوی نوشته‌اند.

کد خبر 6100416 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • فیلم سینمایی «آبی روش» پروانه نمایش گرفت
  • «آبی روشن» پروانه نمایش گرفت
  • برنامه‌ اجراهای تازه تماشاخانه‌ ایران‌شهر اعلام شد
  • سریال طنز «بدل» جایگزین «هفت سر اژدها» می‌شود
  • پرونده شکایت پرسپولیس از لوکادیا در چه مرحله‌ای است؟
  • «کاغذ شطرنجی» بهروز افخمی پروانه ساخت گرفت
  • «خدای جنگ» حسین دارابی مجوز ساخت گرفت
  • ارسال لایحه پرسپولیس در پرونده لوکادیا برای CAS
  • «تگزاس ۳»و «عطرآلود» به گیشه سینماها اضافه می‌شود
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی