Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، برای برقراری صلح و امنیت در جامعه جهانی همواره در طول تاریخ، ایستادگان و راست‌قامتان جان‌ها داده‌اند که برای استقرار چنین اهداف بزرگی، نشستن خطاست و به انتظار جهان پر از داد و عدل، باید ایستادن. 

همه عمر حاج قاسم سلیمانی دیوان شعر مقاومت بود که رباعیات جوانیش، غزل ها و قصیده های دوران مبارزات و مجاهدت هایش و بالاخره بیت الغزل شهادتش در کوه و دشت و بیابان‌‌ها سروده شد و پروازش به ملکوت و معبود، پاداش چنین مقاومت و عمر بابرکتی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزادگان جهان در شهادتش سوختند اما این سوختن برای ساختن انسان های راه آزادی و صلح وامنیت یک ضرورت است.

اتحادیه جهانی زنان مسلمان ضمن عرض تسلیت و تبریک به مناسبت شهادت جانسوز حاج قاسم سلیمانی، ابومهندی المهندس و یاران همرزمش به همه آزادگان جهان، یاد جانباختگان کرمان و سانحه هوایی هواپیمای اوکراینی را گرامی می دارد و برای بازماندگان آرزوی صبر و شکیبایی می کند.

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۱۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی

(عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی

دیگر خبرها

  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ماما
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تسلیت
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان