Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به انتخاب نشدن سرمربی این تیم بعد از گذشت حدود یک ماه گفت: امیدوارم هر چه زودتر سرمربی تیم انتخاب شود و به تمرینات بیاید؛ چون واقعاً زمان را از دست داده‌ایم و امیدوارم زمان باقی‌مانده را از دست ندهیم. ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره شرایط فعلی تیم فوتبال ذوب‌آهن و طولانی شدن روند انتخاب سرمربی این تیم اظهار داشت: ما حدود 14 روز است که تمرینات‌مان را شروع کرده‌ایم اما هنوز سرمربی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با این حال کار را با آقای استکی و صلصالی دنبال می‌کنیم، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و برای نیم‌فصل دوم آماده می‌شویم. امیدوارم باشگاه هم هرچه سریع‌تر سرمربی را معرفی کند و بتوانیم کار را با جدیت بیشتری پیش ببریم.

وی افزود: اگر بخواهم به طور کلی شرایط فعلی ذوب‌آهن را شرح دهم، باید بگویم شرایط خوب نیست. سرمربی نداریم و مدت زیادی است که از این اتفاق می‌گذرد. با توجه به آنکه علیرضا منصوریان زحمات زیادی برای تیم ما کشید و تصمیم بر آن شد که دیگر با باشگاه همکاری نکند، اما بعد از جدایی منصوریان، اتفاق خاص دیگری نیفتاده است و همه منتظر هستیم و ما هم اخبار باشگاه را از طریق رسانه‌ها دنبال می‌کنیم و خبر خاصی در این مورد نداریم. امیدوارم هر چه زودتر سرمربی تیم انتخاب شود و به تمرینات بیاید، چون واقعاً زمان را از دست داده‌ایم و امیدوارم زمان باقی‌مانده را از دست ندهیم. چون در نیم‌فصل دوم کار سخت‌تر است، تیم‌های رقیب دارند آمده می‌شوند و برای تیم ما که در نیم‌فصل نخست خوب نتیجه نگرفته، شرایط بسیار سخت‌تر است.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به تأثیرات مضر روحی و روانی که بلاتکلیفی حال حاضر ذوب‌آهن بر روی بازیکنان این تیم ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: این بلاتکلیفی 100 درصد روی بازیکنان تأثیرگذار است. در تمرینات تیم، تمام صحبت‌های بین بازیکنان پیرامون این مسئله است که چه کسی قرار است سرمربی تیم شود و در آینده قرار است چه اتفاقاتی رخ دهد. با این وجود با توجه به صحبت‌هایی که با بازیکنان صورت گرفته، همگی حرفه‌ای برخورد کرده و با جدیت تمرینات‌شان را ادامه می‌دهند.

غیبت در تمرینات و ادامه کشمکش میان ذوب‌آهن و اسماعیلی‌فرنیک‌نفس: تصمیم منصوریان به اعتبار و شخصیتم لطمه زد/ باشگاه ذوب‌آهن حمایتی از من نکردعضو هیئت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن: با هیچ گزینه‌ای توافق نهایی نکرده‌ایم

وی در پاسخ به سئوالی درباره انفعال باشگاه ذوب‌آهن در فصل نقل و انتقالات و همچنین جدایی فخرالدینی و مطهری، گفت: در وهله نخست از میلاد فخرالدینی و ارسلان مطهری تشکر می‌کنم، این 2 نفر واقعاً برای تیم ما زحمت کشیدند و بنا به صلاحدید باشگاه و خودشان، از تیم جدا شدند. برای هر 2 نفر آرزوی موفقیت می‌کنم، آنها برای تیم ما بازیکنان تأثیرگذاری بودند، اما تصمیم گرفتند که از تیم جدا شوند و امیدوارم جایگزین‌های خوبی برای آنها جذب شود. باشگاه دنبال گرفتن بازیکنان جانشین است و امیدوارم بازیکنانی که به جای آنها جذب می‌شوند، بتوانند خوب عمل کنند.

حدادی‌فر درباره آینده ذوب‌آهن و روند این تیم در نیم‌فصل دوم، بیان کرد: اگر بخواهم حقیقت را بگویم، شرایط سخت است اما تیم ما شاکله‌ خوبی دارد و اگر یک مربی خوب همراه با چند بازیکن خوب نیز اضافه شود، آینده خوبی داریم.

وی در پایان خطاب به هواداران ذوب‌آهن افزود: هواداران ما در چند روز گذشته بارها از من خواسته‌اند که در مورد شرایط باشگاه صحبت کنم. هواداران باید بدانند که ما هم بازیکن هستیم و خود من هم اطلاعات زیادی ندارم اما مطمئنم باشگاه نیز دارد تمام تلاش خود را انجام می‌دهد که هرچه سریع‌تر سرمربی را انتخاب کند. ولی با توجه به شرایط فعلی کشور و اتفاقاتی که در مدت اخیر افتاده است، کار تا حدودی سخت است. امیدوارم صبر و تحمل کنند و به امید خدا همه چیز ختم به خیر خواهد شد و در نیم‌فصل دوم تیم خوبی خواهیم داشت.

انتهای پیام/170/ز

R41346/P1549/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۱۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان

 مدیر طرح بازافرینی شهری شهرداری اصفهان در جلسه مربوط به طرح نوسازی و بازآفرینی محله جامی اصفهان با بیان لزوم استفاده از مشارکت مردم در اجرای طرح بازآفرینی شهری گفت: اگر بخواهیم طرح بازآفرینی را در شهر اجرا کنیم باید با دعوت و مشارکت مردم انجام پذیرد.

حسن سلمانی افزود: بازآفرینی محله جامی با اجرای همزمان ۵ طرح خدماتی و نوسازی شهرداری اصفهان با جدیت در حال انجام است.

او گفت: برای جلب رضایتمندی و امیدآفرینی هر چه بیشتر شهروندان ساکن در این محدوده و جلب مشارکت و ظرفیت‌های سرمایه گذاری در محله جامی در جهت تحقق برنامه‌های بازافرینی محله  باید دفتر مشارکت محلی از طریق مدیریت شهری با محوریت شهروندان راه اندازی شود.

سلمانی با تشریح اقدامات پیشرو و ظرفیت‌های ایجاد شده از طریق ضوابط و تشریح ان‌ها برای شهروندان نسبت به مشارکت شهروندان در تحقق بازافرینی تاکید کرد و گفت: شهرداری  مزایا و تسهیلات خوبی  برای متقاضیان بازافرینی و نوسازی درنظر گرفته اما  نیاز است تمام ارگان‌های اجرایی در این امر مشارکت کرده و مردم به عنوان صاحبان شهر ، اصل جدایی ناپذیر این مشارکت هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع پیکر ۴ شهید در اصفهان آغاز شد
  • آغاز تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص‌شده در اصفهان
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • لزوم قانون‌مندی کاندیدهای مجلس برای رقم زدن انتخاباتی پرشور و بدون حواشی
  • ۶۵ درصد تلفات جاده ای گیلان راکب موتورسیکلت و عابران پیاده هستند
  • برگزاری مراسم روز ملی شوراها/ ۱۰ درصد شهرهای استان اصفهان بدون شهردار اداره می‌شوند
  • مشاغل بهاره در تهران قدیم | کاهگل‌مالی و یخ‌فروشی
  • به دام افتادن کیف قاپ غیربومی در رشت
  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند