Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: از فردا بررسی برخی ابعاد سقوط هواپیمای اوکراینی، توسط کمیسیون عمران آغاز می‌شود. تاریخ انتشار: 14:15 - 22 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۵۸۹۴

صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان در خصوص بررسی ابعاد سقوط هواپیمای اوکراینی اظهار کرد: امروز بررسی برخی از ابعاد سقوط هواپیمای اوکراینی به کمیسیون عمران ارجاع داده شد و این کمیسیون هیئتی را تعیین خواهد کرد تا این ابعاد توسط آنها بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کمیسیون عمران از بُعد مسائلی که مربوط به وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری است، دلایل سقوط هواپیما را بررسی خواهد کرد.
سخنگوی کمیسیون عمران بیان کرد: مکالمه‌های خلبان این پرواز با برج مراقبت، بازدید‌های میدانی و هماهنگی‌های سازمان هواپیمایی کشوری با نیرو‌های نظامی جزو بررسی‌هایی است که کمیسیون عمران انجام خواهد داد.
بدری ادامه داد: این بررسی‌ها از فردا، ۲۳ دی ماه آغاز خواهد شد.


وی تصریح کرد: همچنین ابعاد امنیتی و مسائلی که به وزارت دفاع مربوط می‌شود نیز توسط کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌های خارجی بررسی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری میزان هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ سری ۸۰۰ که مطلق به شرکت هواپیمایی اوکراینی بود، ۶ دقیقه پس از تیک آف از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در حوالی شهر پرند و شهریار سقوط کرد.

 

بیشتر بخوانید: اطلاعیه جدید سازمان هواپیمایی کشوری درباره هواپیمای اوکراینی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سقوط هواپیمای اوکراینی اخبار اقتصادی وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۱۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سید محسن حمزه لو مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی در جلسه کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پرونده‌های افزایش تراکم و تغییر کاربری ساختمانی مربوط به شهرستان‌های استان بود که بررسی شدند.

وی ادامه داد: در مجموع تمام پرونده‌های مطرح شده با نظر اعضا بررسی و تصمیمات لازم در خصوص آنها اعمال شد.

حمزه لو با اشاره به اینکه این طرح‌ها توسط شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی مطرح و بررسی شدند، افزود: تغییر کاربری و سطح اشغال و نیز افزایش تراکم اراضی از مهم‌ترین موارد مطرح شده در جلسات کمیسیون ماده ۵ بودند که جهت پاسخگویی به نیاز‌های مردم استان مطالعه و بررسی شدند.

وی تاکید کرد: نوسازی و حل مشکلات شهری در رأس سیاست‌های کاری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی، قرار دارد.

دیگر خبرها

  • عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است
  • بررسی ابعاد سیاسی علامه سیدمحمد باقر درچه‌ای/ یک کنش‌گری سیاسی با شاگردپروری
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • بررسی موضوع تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به عراق
  • واکاوی ابعاد مختلف مصوبه اخیر مجلس برای تعطیلات آخر هفته
  • قیمت جت شخصی چند؟