Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز و به نقل از ورزش سه، در بین اخبار نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال یکی از چهره های خارجی که شایعه بازگشتش به فوتبال ایران مطرح شده آنتونی استوکس است. ستاره ایرلندی که ابتدای لیگ هجدهم به تراکتور پیوست و بازی های خوبی نیز برای این تیم انجام داد. این مهاجم اما رفته رفته درگیر حواشی و اتفاقاتی شد که تا پایان فصل نیز با مسئولان تراکتور در اختلاف بود و نتوانست بازی های خوبش را تکرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

درباره استوکس گفته می شود که این مهاجم اسکاتلندی یکی از بازیکنان مدنظر مسئولان پرسپولیس برای تقویت خط حمله این تیم است. حتی شنیده شده که مسئولان پرسپولیس با او مذاکراتی نیز داشته اند و احتمال دارد او طی روزهای آینده به ایران بیاید.

 

این اتفاق در حالی رخ داده مسئولان تراکتور نسبت به استوکس از مدت ها قبل ادعا دارند. تراکتوری ها مدعی اند این مهاجم تحت قرارداد با آنها است و عدم حضورش در تمرینات هم از ابتدای فصل جاری تخلف بوده است. حتی ابتدای فصل که استوکس با باشگاه آدنا اسپور قرارداد امضا کرد مسئولان تراکتور نامه نگاری های لازم را با این باشگاه ترکیه ای انجام دادند و اخطار دادند که استوکس تحت قرارداد با این تیم است. از این رو آدنااسپور نیز قرارداد استوکس را لغو کرد.


حالا هم مدیران تراکتور مدعی هستند هر باشگاهی بخواهد با استوکس مذاکره کند، باید ابتدا با باشگاه تراکتور وارد مذاکره شود. مصطفی کاراندیش معاون حقوقی باشگاه تراکتور در این خصوص  گفت: «استوکس از منظر خودش اعلام فسخ قرارداد کرده و رفته اما ما این مساله را قبول نداریم. همانطور که دیدید باشگاه آدنا اسپور ترکیه هم بعد از مطلع شدن از قرارداد این بازیکن با تراکتور تصمیم به لغو قراردادش گرفت. از سوی دیگر ما درباره استوکس و همچنین لی اروین به فیفا شکایت کردیم. آنها از ما اسناد و مدارک خواستند که ارائه دادیم و منتظر اعلام حکم هستیم. در این پرونده ما کاملا نسبت به وکلای استوکس اسناد برتر را داریم و اعتقاد داریم حکم فیفا به زودی به سود ما صادر می شود و او باید غرامت سنگینی پرداخت کند.»

 

وی درباره مذاکره باشگاه های دیگر با استوکس عنوان کرد: «طبیعتا استوکس بازیکن ما است و هر باشگاهی او را بخواهد باید با ما مذاکره کند و رضایت تراکتور را بگیرد. اگر باشگاه های دیگر استوکس را جذب کنند و چند وقت بعد فیفا او را محکوم کند طبیعتا باشگاهی که او را به خدمت گرفته نیز متضرر می شود.»

 

کاراندیش صحبت هایش را اینطور به پایان برد: «باید نکته ای را هم بیان کنم. اینکه بازیکنان اسکاتلندی و انگلیسی با توجه به روحیات و خلق و خوبی که دارند، به کار فوتبال ایران نمی آیند و نمی توانند کارساز باشند. خصوصا بازیکنی مثل استوکس که مشکلات روحی و روانی دارد و حکم قضایی در انگلیس هم علیه او صادر شده است.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: آنتونی استوکس تراکتور سازی پرسپولیس فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۱۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، مهدی عبدی که بعد از چند فصل حضور در پرسپولیس و ثبت خاطراتی شیرین از جمله گلزنی در چند دربی و گل تاریخی صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، در ابتدای فصل با نظر یحیی گل‌محمدی از این تیم جدا شد و به‌صورت قرضی راهی تراکتور شد.

عبدی در تراکتور نمایش متفاوتی به جا گذاشت و با چند گل سرنوشت‌ساز بازگشت به روزهای اوج خود را نوید داد. عبدی با ثبت شش گل در تراکتور و در شرایطی که یک پنالتی نیز برای سرخ‌های تبریزی گرفته بود، اکنون مهیای پنج هفته پایانی لیگ است. جایی که فرصت این را خواهد داشت تا تعداد گل‌های خود را در این تیم دو رقمی کرده و خاطره خوبی برای هواداران این تیم در تبریز به جا بگذارد.

مهاجم مازنی پرسپولیس که اکنون به‌صورت قرضی در تراکتور حضور دارد، به‌طور طبیعی در پایان فصل باید به جمع سرخپوشان تهرانی بازگردد و البته باید دید در ادامه چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت. عبدی در شرایطی که تراکتور اکنون رحمان جعفری، ارسلان مطهری و ... را به‌عنوان مهاجمان سرشناس در اختیار دارد، هدف دستیابی به آمار گل‌های زده دو رقمی را نشانه گرفته و در پنج هفته پایانی به دنبال رسیدن به آن خواهد بود. باید دید او زیر نظر حمید مطهری که شناخت خوبی از توانایی‌هایش دارد و در پرسپولیس با وی کار کرده، بار دیگر در نقش گلزن اول تراکتور ظاهر خواهد شد یا خیر.

در روزهایی که پرسپولیس با محرومیت ناگهانی عیسی آل‌کثیر در آستانه نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مواجه شده بود، عبدی خاطرات جالبی از تهییج حمید مطهری و آماده سازی‌اش برای جانشینی این مهاجم جنوبی به زبان می‌آورد. آماده سازی روحی – روانی که با گلزنی این مهاجم نیز همراه شد تا سرخ‌ها راهی فینال مسابقات نیز شوند و در فینال نیز علی‌رغم گلزنی عبدی دست‌شان از جام کوتاه مانده بود.

دیگر خبرها

  • درخواست تراکتور برای تعویق بازی با گل‌گهر
  • آمادگی میلان برای فعال کردن بند تمدید ۳ ساله قرارداد لوکا یوویچ
  • درخواست تعویق یک روزه بازی تراکتور و گل گهر از سوی مسئولان تبریزی
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • افشاگری در خصوص حواله‌های خودرو در استقلال و قرادادهایی که نجومی شد | اتهام به فرشید سمیعی و علی خطیر
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال