Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: علیرضا قربانی در صفحه شخصی‌اش نسبت به سانحه هواپیمای ایران-اوکراین و مرگ بیش از صد نفر از هموطنان واکنش نشان داد. او همچنین از برگزاری کنسرت دی‌ماهش انصراف داد.

به گزارش خرداد از  ایلنا، علیرضا قربانی در صفحه شخصی‌اش نسبت به سانحه اسفناک سقوط بوینگ 737 ایران-اوکراین واکنش نشان داده است. قربانی طی انتشار یادداشتی از اجرای کنسرت دی‌ماهش انصراف داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا قربانی درباره انصرافش از برگزاری کنسرت دی‌ماه نوشته است: علی‌رغم اشتیاق، تمهیدات جدی و اقدامات حرفه‌ای برای برگزاری کنسرت‌های تهران در روزهای 26 و 27 دی‌ماه، با آلام روحی بسیار، مصمم به تعهد حرفه‌ای و اجتماعی خود برای لغو کنسرت‌ها اقدام نمودیم.

علیرضا قربانی در یادداشت خود او نوشته است:

«الهی بیان آنچه در این روزها بر جان و جهان ما ایرانیان گذشته است، با بضاعت واژه‌ها حتی در شعر نمی‌گنجد. چگونه شرح بیان باید داد اندوه مادران و پدران داغدار، همسران دلسوخته، فرزندان بی‌پناه و مهم‌تر مام میهن را که این‌چنین به عزای فرزندان رعنای خود نشسته است. چه عشق‌ها، چه دانایی‌ها و چه جوان‌هایی که اسطوره شدند، پیش از به ثمر نشستن. مگر می‌شود دید و دم برنیاورد؟ به عنوان عضوی از جامعه هنری مستقل کشور و پیش از آن انسانی که می‌داند، پشتوانه واقعی و مهم‌ترین داشته‌اش بودن در بطن اجتماع است، امروز که از بهت و حیرت فاصله گرفته‌ام، این یادداشت را تقدیم حضور می‌کنم تا در ملال این روزهای خواهران و برادران داغدارم شریک باشم.

پروژه «با من بخوان» با رویکردی اجتماعی-انتقادی از سال 1397 طراحی و در سال جاری اجرا شده و مجموعه عوامل آن سعی داشتند با زبان گویای هنر که مسئولیت بازتاب نمودها و احوالات روز جامعه را دارد، با مردم هم‌نوا و هم‌صدا باشند. از این رو پس از وقایع هولناک و غیرقابل باور روزهای اخیر احساس کردیم اجرای این مجموعه حق مطلب این روزها را ادا نمی‌کند و قطعات، باید کامل‌تر شده تا هم حزن خانواده‌های این عزیزان را التیام باشد هم در حافظه جمعی تاریخی کشور این فاجعه غیرقابل باور به زبان موسیقی ثبت شود تا رسالت «با هم خواندن» را عهده‌دار شویم. پس علی‌رغم اشتیاق، تمهیدات جدی و اقدامات حرفه‌ای برای برگزاری کنسرت‌های تهران در روزهای 26 و 27 دی‌ماه، با آلام روحی بسیار، مصمم به تعهد حرفه‌ای و اجتماعی خود برای لغو کنسرت ها اقدام نمودیم.

با صراحت تمام و آگاهی کامل، انتقاد جدی خود را به رفتارهای غیرقابل گذشت و خلاف اخلاق را به دست‌اندرکاران ابراز داشته و آرزو داریم کاش برای تسکین این اندوه جانکاه رفتار خردمندانه‌تر، صادقانه‌تر و مهربان‌تری در قبال هموطنانمان خصوصا آنها که در این مدت جگرگوشه‌های خود را در آغوش ندارند را شاهد باشیم.

به هر ترتیب به گواه تاریخ ما مردم جمع و جامعه‌ایم و همواره در برابر ناملایمات استوار و متحدیم. این پل، پایه بسیار دارد و البته با هم بودن ما یک حماسه است و اصالت با وطن است، با ایران. از عزیزانی که مثل همیشه با مهر برای حضور در کنسرت‌های یاد شده برنامه‌ریزی کرده بودند عذرخواهی نموده و به امید خدا، با توان و اشتیاق مضاعف در فرصتی نزدیک که شرایط مهیاتر باشد دوباره باهم می‌خوانیم آنچه بر ما گذشته است و البته با هم می‌مانیم.»

با مهر و سپاس

۲۲ دی ماه ۱۳۹۸

علیرضا قربانی

برچسب ها: علیرضا قربانی ، حادثه سقوط هواپیما

منبع: خرداد

کلیدواژه: علیرضا قربانی حادثه سقوط هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۱۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه خبر داد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه سقوط یک نفر از کوه صفه ساعت ۱۵:۴۵ امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد.

وی افزود: این حادثه توسط همنورد این فرد گزارش شد و اعلام کرد که خود او در مکانی گیر و همنورد او از فاصله‌ای حدود ۴۰ متری سقوط کرده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: این حادثه در مسیر انحرافی و غیراصولی هفت چشمه رخ داده و فرد سقوط کرده از ناحیه پا و سینه و سر دچار آسیب شده بود و توسط عوامل اعزامی این سازمان به محل امن منتقل و تحویل عوامل اورژانس شد.

شریعتی با اشاره به اعزام اکیپ امداد و نجات از ایستگاه‌های شماره سه و ۱۲ ادامه داد: عملیات مذکور حدود سه ساعت به طول انجامید.

کد خبر 750384

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز طی روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه
  • دانلود آهنگ مست عشق علیرضا قربانی + متن
  • سقوط از کوه نوجوان کاشانی را به کام مرگ کشاند
  • آبشاره «لوه» گالیکش برای بار دوم در این هفته قربانی گرفت
  • آبشار لوه این هفته برای دومین بار قربانی گرفت؛ امروز مسافر سبزواری سقوط کرد
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها
  • مست عشق ؛ علیرضا قربانی
  • نجات فرد سقوط کرده از ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • سقوط خودروی دنا در قزوین یک‌کشته و دو مصدوم داشت