Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@13:41:09 GMT

سلامت محصولات غذایی یک اصل اساسی است

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۸۱۷۴۴

سلامت محصولات غذایی یک اصل اساسی است

ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: سلامت محصولات غذایی یک اصل اساسی است که دستگاه های مربوطه باید در این راستا برنامه ریزی مناسب داشته باشند.

بهروز اکرمی امروز یکشنبه در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان مرکزی اظهار کرد: سلامت محصولات غذایی یک اصل اساسی است که جهادکشاورزی، دانشگاه، کشاورز، مصرف کننده و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در این امر دخیل هستند، اما به سبب عدم وجود همپوشانی گزارشات واصله از دستگاه ها با یکدیگر متفاوت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به آمار مصرف نیترات در برخی محصولات غذایی تصریح کرد: مصرف بیش از حد مجاز نیترات برای انسان ضررهایی به همراه دارد، پس نیاز است سریعا چاره‌ای در این خصوص اندیشیده شود البته با توجه به تناقض گزارشات جهادکشاورزی و دانشگاه علوم پزشکی در این خصوص هنوز به قطعیت نمی‌توان بر این موضوع تاکید کرد.

اکرمی با بیان اینکه در شعار دادن موفق هستیم، بیان کرد: فکر نمی کنم در هیچ شهری در کشور همانند اراک که کلانشهر هم نامیده می‌شود بر سر هر کوچه ای یک وانت بار در حال عرضه مواد غذایی و میوه و تره بار باشد. باید ظرف یک ماه آینده تصمیم گیری لازم توسط دستگاه های ذیربط در خصوص کنترل وضعیت این وانت بارها انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی اضافه کرد: اگر معضلی در جامعه رخ دهد متهم ردیف اول ما مسئولان هستیم، پس به جای اتهام وارد کردن به یکدیگر با هم همکاری داشته باشیم.

اکرمی رسانه ها را نیز در این زمینه مسئول دانست و گفت: رسانه ها باید مطالبه گر مسائل اساسی مردم باشند.

وی در خصوص آمار وقایع حیاتی در استان تصریح کرد: طبق معمول با ارائه برخی آمارهای نگران کننده مسئولان در جلسه ابراز تاسف می‌کنند و پرونده موضوعات تا جلسه بعد خاتمه پیدا می‌کند، این در حالی است که افزایش نرخ طلاق و کاهش نرخ ازدواج و باروری و... موضوعاتی است که به تمام مسئولان ارتباط دارد و نیاز است همه در زمینه رفع این مشکلات اقدام لازم و موثر انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: تحلیل ها باید از معلول محور به علت محور سوق پیدا کند و در راستای ریشه یابی حرکت شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سلامت غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۱۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان