Web Analytics Made Easy - Statcounter

رپورتاژ تبلبیغی / آیا قصد دارید که فعالیت تجاری خود را با جوجه کشی از پرنده های مختلف شروع کنید؟ اگر پاسخ شما مثبت است ما پاسخگوی نیاز شما هستیم.

آیا قصد دارید که فعالیت تجاری خود را با جوجه کشی از پرنده های مختلف شروع کنید؟ اگر پاسخ شما مثبت است ما پاسخگوی نیاز شما هستیم. یک منبع بسیار کامل در عرصه دستگاه های جوجه کشی و تجهیزات مرغداری نیاز دارید  که برای پوشش کامل نیاز کار آفرینان و پرورش دهندگان طیور انواع دستگاه جوجه کشی کوچک، متوسط و صنعتی به بازار عرضه مینماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگاه های جوجه کشی این وب سایت حاصل کوله باری از تجربه 26 ساله بوده که بر اساس تکنولوژی پیشرفته و نوین طراحی و تولید میشوند و به لحاظ کیفیت هم تراز با نمونه های موفق خارجی می باشند.

پرورش طیور و جوجه کشی از آنها یک کسب و کار سودآور می باشد که بازگشت سرمایه آن نیز سریع است. اگر دانش تخصصی لازم را برای شروع این کار در اختیار ندارید و برای اولین بار است که می خواهید در این عرصه قدم بگذارید، نگران نباشید ما در این کسب و کار همراه شما هستیم و تمامی آموزش های لازم برای موفقیت در این تجارت را در اختیار شما قرار میدهیم.

چرا جوجه کشی؟

پاسخ به این سؤال کوتاه می باشد. زیرا این کسب و کار بسیار سودآور بوده و بازگشت سرمایه آن نیز سریع است. صنعت پرورش طیور یکی از مشاغلی می باشد که در جهان به سرعت در حال رشد و توسعه است. تخم و گوشت پرنده های مختلف نظیر مرغ، بوقلمون و ... منبع بسیار مناسب برای تأمین پروتئین می باشد و تقاضا برای تخم و گوشت آنها همیشه رو به افزایش است.

آیا برای شروع جوجه کشی به سرمایه زیادی احتیاج دارم؟

خیر، شما می توانید با سرمایه کم نیز این کسب و کار را شروع کنید و تقریبا ظرف یک ماه به درامد برسید. در ابتدا می توانید در ظرفیت های پایین اقدام به جوجه کشی نمایید و سپس کسب و کار خودتان را توسعه دهید و از دستگاه های صنعتی استفاده کنید.

 

 

 

 

از کجا تجهیزات لازم را برای شروع جوجه کشی تهیه کنم؟

وب سایت joojekesh.com انواع دستگاه جوجه کشی پیشرفته و حرفه ای و خانگی عرضه میکند که بسته به نیاز و توان خود می توانید از آن بهره ببرید. در این وب سایت طیف وسیعی از انواع دستگاه های جوجه کشی اعم از خانگی، اتوماتیک، حرفه ای، نیمه صنعتی و صنعتی موجود می باشد. علاوه بر این قطعات مختلف برای ساخت دستگاه جوجه کشی همچون  شانه جوجه کشی  موتور، کنترلر جوجه کشی، حسگر دما و رطوبت و ... و لوازم مرغداری نیز در این وب سایت در اختیار شما قرار دارد که می توانید آن را تهیه کنید. این وب سایت با ارائه محصولات متنوع و بی نظیر تمامی نیازهای شما در زمینه پرورش طیور را پوشش می دهد.

برای شروع جوجه کشی به چه تجهیزاتی نیاز دارم؟

از همه مهمتر به تخم نطفه دار و دستگاه جوجه کشی نیاز خواهید داشت. ما به شما مشاوره رایگان قبل خرید ارائه میدهیم تا بهترین دستگاه و متناسب ترین آن را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. علاوه بر این در مورد نیازهای خاص جوجه کشی نیز صحبت خواهیم کرد.

برای شروع جوجه کشی به چه امکاناتی نیاز دارم؟

برای کار با دستگاه جوجه کشی و همچنین عملکرد بهینه آن باید یک اتاق مجزا برای آن در نظر بگیرد. اتاق مد نظر باید جریان هوای مطلوبی داشته و دما و رطوبت داخل آن برای جوجه کشی ایده آل باشد. در حالت ایده آل دمای اتاق مابین 18 الی 25 درجه سانتی گراد با رطوبت نسبی 40 الی 50 درصد برای جوجه کشی مناسب است. از این رو اگر در محل مورد استفاده دستگاه هوا سرد باشد باید از تجهیزات گرمایشی (گرمایش پاک) که اکسیژن اتاق را مصرف نمی کنند، بهره ببرید.

چقدر فضا نیاز دارم؟

فضای مورد نیاز دقیقا به ظرفیت جوجه کشی که قصد آن را دارید بستگی دارد. به طور کلی دستگاه های جوجه کشی فضای بسیار کمی اشغال میکنند. البته باید محل مورد استفاده دستگاه فضای کافی برای جوجه های تازه متولد شده نیز داشته باشد. بسیاری از افراد جوجه کشی را در یک اتاق اضافی منزل و یا حتی گاراژ انجام میدهند.

چطور از جوجه کشی کسب درامد داشته باشم؟

درآمد شما به نوع پرنده بستگی دارد. پرنده های زینتی و گران قیمت بازار خرید و فروش خود را دارند. شما می توانید با تهیه تخم نطفه دار انواع پرنده زینتی، اقدام به جوجه کشی از آن نمایید. سپس جوجه ها را به مدت کوتاه پرورش دهید و آنها را به فروش برسانید. بعنوان مثال تخم نطفه دار طاووس هندی 80 هزار تومان قیمت دارد. ولی جوجه طاووس بالای 300 هزار تومان قیمتش می باشد که طبیعتا طاووس بالغ نیز از قیمت بسیار بیشتر برخوردار خواهد بود.

اما علاوه بر پرنده های زینتی می توانید با پرورش و فروش جوجه های یک روزه مرغ، بوقلمون، غاز، بلدرچین، کبک، و... نیز کسب درامد داشته باشید.

فرایند جوجه کشی چگونه انجام میگیرد؟

برای تبدیل تخم های نطفه دار به جوجه چندین عامل دخیل هستند که مهمترین آنها دما، رطوبت، چرخش مناسب و تهویه کافی می باشند. در بیشتر دستگاه های جوجه کشی سیستم های اتوماتیک برای تأمین دما، رطوبت، چرخش و تهویه طراحی میشود. علاوه بر این کنترلر جوجه کشی برخی از دستگاه ها دارای تنظیمات اتوماتیک برای جوجه کشی از پرنده های مختلف می باشد که فرایند جوجه کشی را برای کاربر بسیار آسان نموده است.

برای انجام جوجه کشی از تخم های نطفه دار نژاد یک پرنده باید دوره جوجه کشی، میزان دما و رطوبت ستر و همچنین دما و رطوبت هچر مربوط به آن نژاد را بدانید. کتاب های مرجع در این زمینه موجود می باشند که تمامی اطلاعات لازم برای جوجه کشی از نژادهای مختلف یک پرنده را کامل توضیح داده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از این منابع استفاده کنید.

چقد طول میکشد تا از طریق جوجه کشی به درامد برسم؟

پاسخ به این سؤال بستگی به پرنده مد نظر دارد. زیرا دوره جوجه کشی و مدت زمان تبدیل تخم نطفه دار به جوجه در تمامی پرنده ها یکسان نیست. طول دوره جوجه کشی برای بیشتر پرنده ها کمتر از 30 روز میباشد. بعنوان مثال طول دوره جوجه کشی مرغ، 21 روز و مدت زمان جوجه کشی غاز 35 روز طول میکشد. بنابراین می توان گفت پس از تقریبا یک ماه می توان با فروش جوجه های یک روزه به درامد رسید. در زمینه فروش جوجه های یک روزه نگران نباشید، زیرا میزان تقاضا در این بازار زیاد است.

در عرض یک سال چقدر می توانم از این طریق کسب درامد داشته باشم؟

پاسخ به این سؤال نیز بستگی به ظرفیت جوجه کشی دارد. مسلما هر چقدر ظرفیت جوجه کشی که انجام میدهید بیشتر باشد، سود بیشتری به دست خواهید آورد. زمان برگشت سرمایه نیز به نوع دستگاه و همچنین پرنده مد نظر بستگی دارد. معمولا سود حاصل از جوجه کشی پرنده های زینتی بالا می باشد و افراد کمتر از 3 ماه سرمایه اولیه خود را به دست می آورند. البته فاکتورهای مهمی بر میزان سودهی جوجه کشی تأثیر گذار می باشند. تجربه اپراتور جوجه کش، کیفیت دستگاه جوجه کشی و کیفیت تخم های نطفه دار و رعایت اصول جوجه کشی مهمترین این عوامل می باشند.

 

 

اگر قبل از شروع جوجه کشی و یا بعد از آن به مشاوره نیاز داشته باشم، چه کنم؟

ما مفتخریم که امروزه در این عرصه گارانتی و خدمات پس از فروش گسترده و جامع به مشتریان ارائه میدهیم. ارائه مشاوره رایگان به منظور انتخاب بهترین محصول، ارزیابی و درک نیاز مشتری تخصص ما می باشد. کارشناسان و مشاوران ما با ارزیابی و تشخیص دقیق نیاز شما، بهترین راهنمایی ها را به شما ارائه خواهند داد. برای مطالعه سایت دستگاه جوجه کشی (https://joojekeshi.com/ ) کلیک کنید .

 این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۱۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: ضرورت دارد در هر یک از دستگاه‌های اجرای استان بخش مدیریت بحران ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، علیرضا عباس‌زاده امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت _در ستاد مدیریت بحران استان اظهار کرد: در هر دستگاه اجرایی باید بخشی برای مدیریت بحران وجود داشته باشد تا در زمان وقوع بحران با هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و بسیج امکانات در کوتاه مدت بتوانیم اقدامات لازم را انجام دهیم و بحران را مهار کنیم.

وی با اشاره به تخلیه به‌موقع روستای نوده شهرستان زیرکوه و انتقال اهالی به دلیل شکسته شدن سد، افزود: با توجه به اینکه خسارت وارده از سیل به بخش کشاورزی شهرستان زیرکوه زیاد است، باید با تشکیل تیم‌های تخصصی و بررسی‌های لازم در این خصوص، میزان خسارات وارده مشخص شود.

معاون استاندار خراسان‌جنوبی گفت: با توجه به احتمال بارش باران در روزهای آینده، لازم است با هدف جلوگیری از بحران، نسبت به تخلیه سدهای خاکی که پر آب شده‌اند، اقدام شود.

وی با اشاره به خسارت‌های وارده به راه‌های عشایری تأکید کرد: ایل راه‌ها باید به شکل ویژه دیده شوند.

علی آخوندی، مدیرکل مدیریت بحران استان خراسان جنوبی هم در ادامه گفت: با توجه به خسارت‌های وارده به قنوات شهرستان زیرکوه باید آب مورد نیاز مردم از طریق لوله‌کشی از مادر چاه‌ها تأمین شود.

وی افزود: ۱۸۹ سد خاکی بدون متولی در استان داریم که تاکنون برای مدیریت آنها اعتبار مورد نیاز اختصاص پیدا نکرده است.

نیاز به تداوم کمک‌رسانی دستگاه‌ها برای رفع مشکلات مناطق تحت تأثیر سیل

محمدرضا غیرتی، فرماندار زیرکوه هم در این جلسه گفت: در شروع کار همه دستگاه‌های اجرایی برای تأمین ماشین‌آلات مورد نیاز اعلام آمادگی کردند که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط اضطراری شهرستان، نیاز است تا زمان اعلام وضعیت سفید همه دستگاه‌ها پای کار باشند و امدادرسانی‌ها تداوم داشته باشد.

فرماندار شهرستان زیرکوه افزود: ارتش با تجهیزات به کمک مردم آمد و ماشین‌آلات راهداری هم در شهرستان زیرکوه مستقر هستند.

وی متذکر شد: با توجه به حجم خسارت‌های وارده به دو حوزه راه و کشاورزی، بیشترین نیاز تأمین تجهیزات برای بازسازی هم مربوط به همین دو حوزه است.

غیرتی با اشاره به وجود چند بند خاکی خطرساز در شهرستان گفت: انتظار می‌رود برای ترمیم این بندهای خاکی اقدام فوری انجام شود تا در بارندگی‌های بعدی روستاهای پایین دست دچار مشکل نشوند.

وی تأکید کرد: با عزیمت تیم ارزیابی مشترک آب منطقه‌ای و منابع طبیعی به شهرستان، وضعیت بندهای خاکی بررسیو نسبت به مقاوم سازی آنها اقدام شود.

کد خبر 748737

دیگر خبرها

  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • ظرفیت داخلی تولید لوکوموتیو برای پاسخ به نیاز کشور کافی است
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • هشدار سایبری: از USB نامطمئن استفاده نکنید، بدافزار خطرناک PlugX در حال گسترش است
  • فرآیند کشت، برداشت و فرآوری هزاران تن پیاز توسط کشاورزان آمریکایی (فیلم)
  • آیا می‌توانید در سنین بالا عضلاتتان را بسازید؟
  • نحوه کشت و پرورش هل در خانه (فیلم)
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است