Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@15:44:52 GMT

حریم مدافعان کشور حفظ شود

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۸۱۹۲۵

حریم مدافعان کشور حفظ شود

به گزارش خبرگزاری مهر، غلام‌رضا شریعتی با اشاره به سانحه دل‌خراش هواپیمای مسافری اکراین گفت: در جریان این حادثه لازم است هشیار بوده و حریم مدافعان کشور را رعایت کنیم و در عین حال در خصوص عواملی که در بروز این سانحه قصور و تقصیر داشته‌اند به طور جدی رسیدگی شود.

استاندار خوزستان افزود: در جریان تشییع پیکر پاک شهید سپهبد سلیمانی و همراهان وی در سطح کشور و به ویژه در سطح خوزستان، شاهد همدلی مردم و حضور باشکوه اقشار مختلف از جمله گروه‌هایی که نسبت به وضعیت کشور انتقاد داشته‌اند، بودیم و این مراسم موجب انسجام اجتماعی شد؛ از این رو باید از آن مراقبت کرد و خدای ناخواسته مرتکب تضعیف مدافعان کشور نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریعتی ادامه داد: با این وجود همچنان که مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور اشاره داشتند با عوامل مقصر در بروز فاجعه سقوط هواپیمای مسافری برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد.

کد خبر 4823497

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان سقوط هواپیما قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بوشهر بارش برف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ایلام شهادت شهرکرد سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه گرگان شیراز قزوین تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۱۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از گمرک، در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۹۴ هزار و ۴۹۵ دستگاه گوشی تلفن همراه به دو شیوه تجاری و مسافری وارد کشور شده است. ارزش این تعداد گوشی تلفن همراه وارد شده به کشور در مدت یاد شده ۱۲۲ میلیون و ۸۵۹ هزار دلار بود.

این گزارش در خصوص واردات گوشی تلفن همراه به تفکیک تجاری و مسافری می‌افزاید: در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۶۶ هزار و ۱۹۳ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۰۶ میلیون و ۵۵۸ هزار دلار به شیوه تجاری و ۲۸ هزار و ۳۰۲ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۶ میلیون و ۳۰۱ هزار دلار به شیوه مسافری وارد گردید.

بر اساس این گزارش، آمار واردات گوشی تلفن همراه در این مدت شامل ردیف تعرفه ۸۵۱۷۱۳۹۰ به شرح گوشی‌های تلفن همراه هوشمند و کد شماره ۸۵۱۷۱۴۲۰ به شرح گوشی تلفن همراه با صفحه کلید غیر لمسی می‌باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خط مسافری دریایی خرمشهر - بصره به زودی راه‌اندازی می‌شود
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا
  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد
  • درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • تایوان: ۲۲ هواپیمای چینی حریم ما را نقض کردند
  • تعیین حریم مشهد با طرقبه شاندیز در انتظار ابلاغ وزارت کشور