Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@03:57:20 GMT

خواسته عجیب کالدرون؛ انصاری فرد هم نباشد !

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۸۲۱۸۷

خواسته عجیب کالدرون؛ انصاری فرد هم نباشد !

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس برای ادامه همکاری با باشگاه، خواهان خروج محمدحسن انصاری فرد شده است.

به گزارش "ورزش سه"، ماجراهای کالدرون و باشگاه پرسپولیس مسئله چندان عجیبی برای اهالی فوتبال در ایران به شمار نمی رود، چرا که با مرور اتفاقاتی که پیرامون باشگاه استقلال طی هفته های اخیر رخ داد، می توانیم گمانه زنی های در رابطه با شرایط این روزهای باشگاه پرسپولیس هم داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شب گذشته پس از هفته ها که هواداران پرسپولیس در انتظار شنیدن خبر نهایی در مورد سرنوشت تیمشان در ادامه فصل بودند، باشگاه پرسپولیس ساعت 2 بامداد به صورت رسمی اعلام کرد که امکان ادامه همکاری با گابریل کالدرون وجود ندارد.


ساعاتی پس از انتشار این خبر، سرمربی آرژانتینی در صفحه اینستاگرام خود به موضع مدیران باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد و تاکید کرده آنها تمام تلاششان را به کار گرفته بودند تا او دیگر در ایران نماند.


حالا روزنامه گل ادعا کرده، کالدرون در آخرین ایمیلی که به باشگاه ارسال کرده، لیستی بلند بالا برای مدیران پرسپولیس تهیه کرده و یکی از آن شروط هم، نبودن محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس بوده است.


مرور اتفاقاتی که پیرامون باشگاه پرسپولیس در حال رخ دادن است، علاقمندان فوتبال را به شکل عجیبی به یاد اتفاقاتی می اندازد که چند هفته پیش، باشگاه استقلال با آن دست به گریبان بود !

گابریل کالدرون (سرمربی) پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۲۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدحسین میثاقی در اوایل برنامه فوتبال برتر دوشنبه شب یک روایت عجیب را بر زبان آورد؛ او از ماجرای شکایت یک مربی خارجی از یکی از باشگاه‌های ایرانی بعد از مرگ این مربی پرده برداشت!

میثاقی وقتی مشغول صحبت درباره پرداخت بدهی‌های باشگاه‌های ایرانی برای دریافت مجوز حرفه‌ای صحبت می‌کرد، اتفاق عجیبی را روایت کرد و گفت: «خانواده یکی از مربیان کروات که قبلا در ایران کار می‌کرد و مدتی پیش فوت شده از یک باشگاه ایرانی شکایت کرده‌اند. ورثه این سرمربی بابت طلب این سرمربی شکایت کردند و منتظرند تا فیفا در این خصوص رای صادر کند.»

سرمربیان کروات متعددی در سالیان گذشته در فوتبال ایران فعالیت کردند و تعدادی از آنها هم فوت شده‌اند. مربیانی مثل کرانچار، ایویچ، بلاژویچ و ... که همگی در ایران کار کردند و دیگر در این دنیا نیستند.

257 251

مجری فوتبال برتر هم نامی از سرمربی مذکور نبرد اما به نظر می‌رسد که به زودی در این باره اطلاعات جدیدتری نیز به رسانه‌ها راه پیدا کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901169

دیگر خبرها

  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد
  • رونمایی از پوستر پرسپولیس و سپاهان برای بازی امشب
  • رئیس بایرن مونیخ: رانگنیک می‌تواند سرمربی بسیار خوبی برای ما باشد
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • عجیب اما واقعی؛ الهلال قصد فروش میتروویچ را دارد!
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!