Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس فرماندار شیراز گفت: براساس قانون فرماندار حوزه انتخابیه تکلیف ابلاغ موضوع بررسی صلاحیت‌ها به داوطلبان را بر عهده دارد، لذا فرمانداری از نظر وظایف قانونی نمی‌تواند آمار رد یا تایید صلاحیت‌ها را اعلام کند.

محمدرضا امیری بعدازظهر یکشنبه ۲۲ دی در جمع خبرنگاران تاکید کرد که هیئت نظارت آمار مربوط به نتایج بررسی صلاحیت‌ها را باید منتشر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خاطرنشان کرد: در زمان بررسی صلاحیت‌ها توسط هیئت اجرایی، فرماندار طبق وظیفه خود آمار را اعلام کرد اما در این مرحله وظیفه فرمانداری تنها ابلاغ بررسی‌های انجام شده در هیئت‌های نظارت به داوطلبان است.

فرماندار شیراز ادامه داد: داوطلبانی که به نتایج بررسی صلاحیت خود اعتراض دارند، پنج روز فرصت دارند تا مراتب اعتراض و شکایت خود را به شورای نگهبان اعلام کند و این شورا نیز ظرف مدت ۲۰ روز مهلت بررسی شکایت دارد و نهایتا پس از مهلت قانونی نتایج را به داوطلبان اعلام کند.

امیری گفت: از ۳۷۷ نفر داوطلب ثبت نام شده، ۳۸ نفر انصراف دادند و ۳۳۹ نفر داوطلب باقی مانده فقط تا پایان امروز یکشنبه ۲۲ دی فرصت دارند تا نتایج بررسی صلاحیت خود را دریافت کنند.
به گزارش ایسنا، شنیده‌ها حاکی از رد صلاحیت تعدادی از داوطلبان شاخص حوزه انتخابیه شیراز و زرقان توسط هیئت نظارت استان فارس است.

اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس در این حوزه‌های انتخابیه، علیرغم اعلام قبلی قرار بود از ساعت ۱۱ صبح آغاز شود اما با یکی دو ساعت تاخیر، انجام شد.

این تاخیر ازدحام داوطلبانی که برای آنان پیامک ارسال شده بود، در مقابل ساختمان فرمانداری و ستاد انتخابات شهرستان شیراز را به دنبال داشت.

به گزارش ایسنا، ۳۷۷ داوطلب از حوزه انتخابیه شهرستان‌های شیراز و زرقان برای رقابت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که صلاحیت ۶۶ نفر از آنان در هیئت اجرایی احراز نشد و ۳۸ نفر نیز از ادامه کار انصراف دادند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات 98 ایسنا مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان شيراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۲۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید محمدشروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، ایشان هم از این موضوع استقبال کرد و مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور اینجانب، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مساله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت گیرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد: انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه‌ی اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری باید.

اسبقیان گفت: نتایج جلسات و فرآیندهای بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

کد خبر 6097057

دیگر خبرها

  • جزئیات نام آزمون جهش تحصیلی دانش‌آموزان + شرایط و نحوه بررسی صلاحیت‌های هوشی
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • سخنگوی شورای نگهبان: رد صلاحیت حسن روحانی دلایل متعدد دارد / ایرادات به لایحه حجاب پابرجاست
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • آغاز ثبت‌نام آزمون جهش تحصیلی دانش‌آموزان/ شرایط و نحوه بررسی صلاحیت‌های هوشی
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • جدیدترین نتایج اعتباربخشی دانشکده‌های پزشکی کشور اعلام شد