Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@01:30:19 GMT

قرائت حدیث کساء در ۴۰ مسجد البرز

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۸۲۷۴۴

قرائت حدیث کساء در ۴۰ مسجد البرز

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز از برپایی پویش بانوان فاطمی استان البرز با محوریت قرائت حدیث کساء خبر داد.

مریم اسماعیلی فرد، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا، با اشاره به برپایی پویش بانوان فاطمی استان با محوریت قرائت حدیث کساء گفت: این پویش مردمی ویژه بانوان در قالب قرائت حدیث کساء در ۴۰ مسجد محوری استان البرز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از برپایی این پویش را تعمیق باورهای ایمانی و مذهبی میان اقشار مختلف بانوان استان البرز دانست و افزود: این پویش از دهم آذر آغاز شده و تا 26 دی‌ماه ادامه دارد.

این مسئول در پایان با اشاره به اهمیت حدیث کساء گفت: این حدیث در هر محفلی که جمعی از شیعیان و محبین اهل بیت(ع) حضور دارند و در میانشان انسان دردمندی باشد نقل شود، فرد گرفتار به برکت نقل این داستان گرفتاریش برطرف می‌شود و هر کسی در آن جمع هر نوع حاجتی داشته باشد، حاجتش روا می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن فعالیت های قرآنی اسماعیلی فرد استانداری البرز حدیث کساء شیعیان اهل بیت قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۲۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان محاسبات گزارش «تفریغ بودجه» را به موقع به مجلس داده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس و در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر لزوم قرائت گزارش تفریغ بودجه پیش از بررسی جداول در مجلس، گفت: دیوان محاسبات به موقع گزارش تفریغ بودجه را به مجلس ارائه کرد و کمیسیون تلفیق نیز در زمان بررسی لایحه بودجه به این گزارش توجه کرده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در ماه‌های گذشته مجلس درگیر بررسی لوایح برنامه و بودجه بود، فرصتی برای قرائت این گزارش در صحن مجلس فراهم نشد، اما در زمان خود در مجلس قرائت خواهد شد.

کد خبر 6091917 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • کدام نمایندگان جلسه مجلس را تعطیل کردند؟
  • حدیث میرامینی ، بازیگر : مردم می‌گویند با این تلویزیون دروغگو همکاری نکن!
  • دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است
  • دیوان محاسبات گزارش «تفریغ بودجه» را به موقع به مجلس داده است
  • حدیث روز | با اخباری که می‌شنویم چگونه برخورد کنیم؟
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود