Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه امام خمینی (ره) طی امروز ۲۲ دیماه حاکی از نشست و برخاست بیش از ۱۰۰ پرواز خارجی از دبی، استانبول و مسکو تا لندن و آمستردام است. ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، امروز 22 دیماه 98 بیش از 100 پرواز خارجی در فرودگاه امام خمینی (ره) از مقاصد کشورهای اروپایی و آسیایی به مقصد تهران و از تهران به مقصد کشورهای آسیایی و اروپایی انجام شده و به گفته مسئولان این فرودگاه روال انجام پروازها عادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استانبول، مسقط، دوحه، بارسلونا، مسکو، دبی، آنکارا، آمستردام، تاشکند، لندن، تفلیس، بیجینگ، شانگهای، بانکوک وکوالالامپور مقصد برخی پروازهای خروجی از فرودگاه امام طی امروز بوده و پروازهایی از همین مقاصد به این فرودگاه انجام شده یا خواهد شد.

بر این اساس پروازهای تهران-باکو (آذربایجان ایرلاین)، تهران-مسقط (سلام ایر عمان)، تهران-بغداد (هواپیمایی عراق) و... در پروازهای ورودی ترمینال سلام انجام شده است.

همچنین از ترمینال شماره یک فرودگاه حضرت امام (ره) پروازهای ورودی، پرواز استانبول-تهران‌ (ترکیش ایرلاین)، کوالالامپور-تهران (ماهان)، استانبول-تهران (پگاسوس)، دوحه-تهران (قطرایرویز)، استانبول-تهران (اطلس‌گلوبال)، مسقط-تهران (عمان ایر) و... انجام شده و پروازهای دیگری نیز بر اساس برنامه توسط ایرلاین‌های داخلی و خارجی به مقصد فرودگاه امام طی امروز انجام خواهد شد.

در پروازهای خروجی ترمینال شماره یک فرودگاه امام نیز پروازهای متعددی از مبدا تهران توسط ایرلاین‌های خارجی از جمله شرکت هواپیمایی آرمنیا (ارمنستان)، ترکیش‌ایر، امارات، ایرفلوت روسیه، خطوط هواپیمایی چین و ... به مقاصد دبی، مسکو و... انجام شده و در حال انجام است.

ایران ایر و 3 ایرلاین در صدر تاخیرات پروازی آذر 98

انتهای پیام/

R1012188/P1010113/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فرودگاه امام خمینی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرودگاه امام خمینی فرودگاه امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۲۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از سرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین به افغانستان

رسانه‌های ترکی گزارش داده‌اند که قرار است شرکت هوایی «ترکیش ایرلاینز» پروازهای خود به افغانستان را در ۲۱ می از سر بگیرد.

براساس این گزارش، این شرکت هوایی ترکی پس از خروج امریکا از افغانستان در سال ۲۰۲۱، پروازهای خود را به کشور متوقف کرده بود.

بربنیاد این اطلاعات، قرار است این شرکت هوایی هفته چهار پرواز از استانبول به کابل و برعکس آن را انجام دهد.

گفتنی است که پس از تسلط دوباره طالبان بر افغانستان، تمام پروازهای بین‌المللی از فرودگاه کابل متوقف شده بود.

این در حالی است که در ماه عقرب گذشته نیز شرکت هوایی «فلای دبی» پس از وقفه دو ساله پروازهایش به افغانستان را از سر گرفته بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • انجام ۲ پرواز فوق العاده مشهد برای ۱۵ اردیبهشت ماه
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • از سرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین به افغانستان
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول