Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید علیرضا سیدی نسب مدیر تسهیلگری و امور مشارکت‌های شهرداری منطقه ثامن در نشست هم اندیشی شورای اجتماعی پایین خیابان و دفتر تسهیلگری و توسعه محله راد گفت: دفاتر تسهیلگری و توسعه محله بعنوان حلقه ارتباطی بین مردم، مالکین و مدیریت شهری می‌باشند، که میتوان از اهداف تاسیس این دفاتر به تهیه وتدوین شناختنامه محله و رسیدن به سند توسعه محله با رویکرد با مردم و برای مردم که همان برنامه ریزی از پایین به بالا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: دفاتر تسهیلگری و توسعه محله موظف به شناسایی و بررسی آسیب‌های محله به لحاظ ابعاد اجتماعی، کالبدی و با هدف توانمند سازی ساکنین و مشارکت کلیه سطوح انجام و مسئول پیگیری این امور می‌باشند.

مدیر تسهیلگری و امور مشارکت‌های شهرداری منطقه ثامن مشهد با تاکید بر اینکه دفاتر تسهیلگری می‌توانند به عنوان پل ارتباطی بین مدیران شهری و شهروندان ایفای نقش نمایند،گفت: مردم می‌توانند با مراجعه به دفاتر تسهیلگری و توسعه محله، مشکلات محله و پیشنهادات خود را در میان بگذارند و دفاتر موضوع را پس از کارشناسی، بررسی طرح‌های مصوب و ضوابط بالادست و ملاحظات مربوطه، به دستگاه متولی منعکس و پیگیری خواهد کرد.

سیدی نسب افزود: در طرح بازآفرینی منطقه ثامن این محدوده به ۹ محله شهری بر اساس تعریف محله و شاخص‌های مربوطه وبا رعایت افق طرح و جمعیت پذیری آن تقسیم بندی شده که محله راد یکی از آن محلات نه گانه منطقه ثامن است.

او تصریح کرد: این محله با ۳۷.۶ هکتار وسعت که از شمال به بلوار امیر المومنین و از شرق به بلوار وحدت و از جنوب خیابان نواب صفوی و از غرب به بلوار شهید شوشتری محدود می‌باشد، اولین محله‌ای است که دفتر تسهیلگری در آن مستقر شده است.   انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری مشهد شهرداری منطقه ثامن اطراف حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۲۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، علی رشیدی معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان در آیین افتتاح این دفتر اظهار کرد: کاهش مراجعه به دستگاه قضائی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه جویی در وقت و هزینه ،افزایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری از اهداف توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

وی بر همکاری هر چه بیشتر دادگستری ها با دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تأکید کرد و افزود: تکریم ارباب رجوع باید از اولویت های کاری دفاتر خدمات الکترونیک قضایی باشد.

این دفتر به آدرس شهرستان قروه، خیابان شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، جنب فروشگاه افق کوروش به شهروندان قروه خدمات قضایی ارایه می کند.

شایان ذکر است که دفتر فوق چهل و سومین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در استان کردستان است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903037

دیگر خبرها

  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • برای رفع اشکال کارت منزلت شهروندی چه کار کنیم؟+ نشانی مراکز
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق