Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عزتی گفت: علیرغم تحریم‌های سنگین علیه کشور و مشکلات اقتصادی موجود، ۳۵ درصد در درآمد نمایشگاهی رشد داشته ایم. تاریخ انتشار: 15:35 - 22 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۵۹۶۵

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، جم عزتی معاون امور نمایشگاهی این شرکت نمایشگاه بین المللی ایران با اشاره به شفاف سازی عملکرد شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران، گفت: با توجه به اینکه امسال سال رونق تولید نام گذاری شده و مقام معظم رهبری نیز بر استفاده از ظرفیت‌های نمایشگاهی در بحث ساخت داخل و رونق اقتصادی تاکید داشتند، وزارت صنعت، معدن و تجارت هم بر استفاده از تمام پتانسیل‌های این وزارتخانه در بحث رونق اقتصادی برنامه ریزی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که نمایشگاه بین المللی ایران هم در همین راستا با تفکر استراتژیک مدیران ارشد گام‌های بلندی را در مباحث مرتبط با رونق تولید و کسب و کار‌ها برداشت، افزود: یکی از عوامل موفقیت نمایشگاه بین المللی ایران، شفاف سازی در عملکرد این شرکت بوده است.

عزتی خاطرنشان کرد: شفاف سازی ارتباط مستقیمی با مباحث ناکارآمدی و فساد در سازمان‌ها دارد و هرچه ما در سازمان‌ها شفاف عمل کنیم همانقدر کارآمدی‌ها افزایش می‌یابد و هرچه نا شفاف عمل کنیم مباحث مربوط به فساد، رانت‌ها و نارضایتی مردم بیشتر می‌شود.

دبیر هیات مدیره شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران با یادآوری این نکته که شفافیت به این معنی است که عملکرد یک سازمان برای مردم و مشتریان خود قابل مشاهده باشد و اگر انتقادی هم به مباحث عملکردی یک سازمان باشد، آن سازمان باید بتواند شفاف سازی و دفاع داشته باشد.

عزتی گفت: وقتی می‌گوییم از ۷۴ عنوان نمایشگاهی به ۱۰۳ عنوان رسیده ایم به این معنی است که یک تفکر جمعی در مباحث مربوط به تقویم نمایشگاهی داشته ایم و از خرد کمیته‌ای برای تدوین تقویم نمایشگاهی استفاده کردیم و بخش خصوصی را هم در این تصمیم گیری مشارکت دادیم. یعنی فضا برای استفاده از خرد جمعی باز شد و همین امر باعث شده که تعداد نمایشگاه‌ها افزایش بیابد.

معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران افزود: همچنین علیرغم تحریم‌های سنگین علیه کشور و مشکلات اقتصادی موجود، ما ۳۵ درصد در درآمد نمایشگاهی رشد داشته ایم که این پیشرفت‌ها را مدیون شفافسازی در عملکرد نمایشگاه بین المللی ایران هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این موفقیت‌های شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی در یک سال گذشته را مرهون شفاف سازی در امورات و فرآیند‌های نمایشگاهی می‌دانیم و معتقدیم که این امر به از بین رفتن رانت‌ها و مفاسد احتمالی کمک کرده است.

عزتی در پایان اظهار کرد: یکی از موارد دیگر در مبحث شفاف سازی اتفاق افتاده الکترونیکی کردن فرایند شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران است که موجب شفافیت و نظارت نمایشگاه بین المللی ایران بر عملکرد مجریان خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: حذف سود بازرگانی ترخیص ماشین آلات مورد نیاز صنایع داخلی برای نمایشگاه ها

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت صنعت صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۲۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه سود 33 درصدی بانکی دریافت کنیم؟

سبد درآمد ثابت با امکان سرمایه‌گذاری همزمان در چند بانک و خرید اوراق مرابحه دولتی، می‌تواند سالانه تا 33 درصد سود یا بازدهی کسب کند.

سبد درآمد ثابت نوعی سبدگردانی اختصاصی تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار است که با تشکیل سبدی از کم‌ریسک‌ترین دارایی‌ها مانند سپرده‌ بانکی، صندوق درآمد ثابت، اوراق دولتی(اخزا)، و درصد کمی طلا و سهام(در شرایط صعودی)، سود یا بازدهی بالاتری از سپرده بانکی و حتی صندوق درآمد ثابت کسب می‌کند.

در حال حاضر مجموعه ترنج که 230 هزار میلیارد ریال دارایی تحت مدیریت دارد، خدمت سبد درآمد ثابت را تحت نظارت سازمان بورس ارائه می‌دهد. بازدهی سبد درآمد ثابت ترنج حدودا ۳۳ درصد می‌باشد، که این میزان بسته به ریسک‌پذیری مشتریان تغییر می‌کند. برای مشاوره رایگان با شماره‌ ۰۲۱۷۹۳۲۶ و یا از طریق لینک «سبدگردانی» اقدام کنید.

مراحل ریسک سنجی و تشکیل سبد درآمد ثابت 

ترنج طی فرآیندی میزان ریسک و انتظار بازدهی سرمایه‌گذار را تعیین می‌کند و سپس با تعیین مدیر سبد اختصاصی، دارایی وی را با نام و تحت تملک خود او و نظارت سازمان بورس سرمایه‌گذاری می‌کند؛ مراحل تشکیل سبد درآمد ثابت:

مشاوره و تعیین اهداف سرمایه‌گذاری ریسک‌ سنجی سرمایه‌گذار انعقاد قرارداد سبدگردانی دریافت کد سبد اختصاصی از سازمان بورس تخصیص استراتژیک دارایی‌ها دریافت اعتبار در صورت صلاحدید مدیر پورتفوی از کارگزاری

دریافت اعتبار و افزایش سرمایه اولیه

در سبدگردانی اختصاصی امکان دریافت اعتبار نیز وجود دارد؛ برای مثال افراد با آورده ۲۰ میلیارد تومان بسته به ریسک خود می‌توانند درصدی اعتبار دریافت کنند. برای نمونه اگر سرمایه‌گذار ۳۰ درصد اعتبار دریافت کند با سرمایه‌ اولیه ۲۶ میلیارد تومان سبد اختصاصی خود را تشکیل می‌دهد.

برای دریافت مشاوره رایگان صفحه «سبدگردانی اختصاصی ترنج» را باز کنید و یا با‌شماره تلفن ۰۲۱۷۹۳۲۶  تماس بگیرید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • رشد ۵۸۳ درصدی درآمد حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • برگزاری رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • اعتبار بن دانشجویی نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرد/ امضای قرارداد با شرکت پُست
  • گسترش بازار صادراتی دانش بنیان‌های ایرانی در ۱۶ کشور دنیا
  • ایران اکسپو سکوی صادرات دانش‌بنیان‌ها
  • توانمندی صنعت قم برای تولید انواع کفش در نمایشگاه اکسپو به نمایش درآمد
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • چگونه سود 33 درصدی بانکی دریافت کنیم؟