Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر سازمان تیم‌های فوتبال باشگاه ذوب‌آهن درباره فعالیت نقل و انتقالاتی این تیم و نحوه جذب بازیکنان بدون حضور مربی، گفت: نیازهای تیم کاملاً مشخص بود و مدیریت نیز بر همان مبنا در حال تلاش است تا گزینه‌های مدنظر جذب شود. ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره روند انتخاب سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن و مذاکرات این باشگاه با گزینه‌های احتمالی، اظهار داشت: این مسائل را از جواد محمدی (مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن) بپرسید، بیشتر به جواب می‌رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان در تهران است و تلاش می‌کند تا این مسئله حل شود.

وی در پاسخ به انتقادات مطرح شده درباره طولانی شدن روند انتخاب سرمربی توسط باشگاه ذوب‌آهن، گفت: این نگرانی برای همه وجود دارد و طبیعی است. باشگاه چند گزینه ایرانی مدنظر داشت که هیچ‌کدام به نتیجه نرسیدند، از جمله آقای دایی که تا مراحل آخر مذاکرات هم پیش رفتیم اما در نهایت توافق حاصل نشد. در نتیجه تصمیم باشگاه بر این شده است که یک مربی خارجی را برای مدت زمان یک و نیم فصل بیاورند تا بتواند برای فصل آینده هم برنامه‌ریزی کند اما شرایط فعلی کشور تا حدودی کار را سخت کرده است. من بیش از این اطلاعاتی ندارم و خود محمدی بیشتر می‌تواند در این مورد اطلاعات دهد.

فخرالدینی: تصمیم درستی گرفتم، چون در ذوب‌آهن آرامش نداشتم/ به تراکتور آمدم تا جام بگیرمغیبت در تمرینات و ادامه کشمکش میان ذوب‌آهن و اسماعیلی‌فرنیک‌نفس: تصمیم منصوریان به اعتبار و شخصیتم لطمه زد/ باشگاه ذوب‌آهن حمایتی از من نکردمدیر سازمان تیم‌های فوتبال باشگاه ذوب‌آهن درباره فعالیت نقل و انتقالاتی این تیم و نحوه جذب بازیکنان بدون حضور سرمربی، خاطرنشان کرد: نیازهای تیم کاملاً مشخص بود و بدون حضور سرمربی نیز می‌دانستیم که نیازهای تیم در چه پست‌هایی است. مدیریت نیز بر همان مبنا در حال تلاش است تا گزینه‌های مدنظر جذب شوند.

وی در پاسخ به این سئوال که سرمربی خارجی مدنظر باشگاه چه کسی بوده و چه ملیتی دارد، افزود: این سئوالات را فقط مدیرعامل باشگاه می‌تواند جواب دهد.

انتهای پیام/170/ف

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۳۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است

مدیرعامل شرکت گاز استان قم گفت: ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد و در استان قم ۹۹.۳ درصد است.

مرتضی خوش‌لهجه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره ضریب نفوذ بالای گاز طبیعی در شهر و استان قم اظهار کرد: گاز طبیعی از ارکان توسعه و رفاه در یک جامعه است.

وی طول خط انتقال گاز طبیعی در استان قم را بیش از ۴۵۰۰ کیلومتر دانست و افزود: این حجم لوله‌گذاری به‌صورت مستمر و روزانه در حال رصد و پایش است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم ادامه داد: گازرسانی به واحدهای صنعتی یکی از سیاست‌های اصلی شرکت گاز استان قم محسوب می‌شود و تاکنون گازرسانی به ۱۳۰ واحد صنعتی و کشاورزی انجام‌ شده است.

خوش‌لهجه با اشاره به وجود ۴۵۰۸ مشترک صنعتی و کشاورزی در استان قم با استفاده از گاز طبیعی تأکید کرد: استفاده از گاز طبیعی توجیه اقتصادی و زیست‌محیطی فعالیت‌های صنعتی و کشاورزی را ارتقا می‌دهد.

وی با اشاره به اجرای عملیات گازرسانی به ۶۰ واحد صنعتی مستقر در محور قم _ سلفچگان گفت: این طرح تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

کد خبر 749266

دیگر خبرها

  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • دیوان بین‌المللی کیفری از اظهارنظر درباره موضوع حکم بازداشت نتانیاهو خودداری کرد
  • نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • دیدار صمیمانه مدیرعامل با تلاشگران ذوب آهن اصفهان
  • شایعه داغ در اصفهان؛ «محمد» نام جدید ژوزه مورایس؟
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه