Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@20:41:21 GMT

کالدرون: انصاری‌فرد همه تلاشش راکرد تامن نباشم

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۸۳۲۲۴

گابریل کالدرون سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که مدیرعامل این باشگاه و اطرافیانش همه تلاش خود را کردند که او در پرسپولیس نباشد.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از اظهارات محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر قطع همکاری با گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی پیشین تیم پرسپولیس با انتشار فیلمی به زبان اسپانیایی و متنی فارسی به جدایی‌اش واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کالدرون نوشت: در این 6 ماه با تمام وجود تلاش کردیم تا از پرسپولیس یک باشگاه بزرگتر بسازیم، چون معتقدیم هواداران و بازیکنان لایق این هستند. امروز به همکاری خودم با پرسپولیس پایان می‌دهم، چون مدیرعامل باشگاه و اطرافیانش تمام تلاش‌شان را کردند تا من نباشم.

از هواداران به خاطر حمایت‌شان تشکر می‌کنم. همچنین از بازیکنان ممنونم، چون با تمام وجود برای نام پرسپولیس تلاش کردند. از اعضای هیئت‌مدیره هم به خاطر اعتماد و شجاعت‌شان تشکر می‌کنم و از میهمان‌نوازی و لطف همه مردم ایران ممنونم. امیدوارم فوتبال ما را دوباره به هم برساند! به نشانه قدردانی از لطف و علاقه شما، من یکی از بهترین سفیرهای ایران بوده و خواهم بود. مرسی مرسی مرسی.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پایگاه عین الاسد قاسم سلیمانی سقوط بوئینگ 737 هیثم بن طارق بهاره آروین سردار حاجی زاده صبا راد انتخابات مجلس یازدهم کالدرون پرسپولیس انصاری فرد تابناک ورزشی پایگاه عین الاسد قاسم سلیمانی سقوط بوئینگ 737 هیثم بن طارق بهاره آروین سردار حاجی زاده صبا راد انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۳۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امین اسماعیل‌ نژاد: تیم آینده من؟ چیزی نمی گویم، سورپرایز خواهید شد!

قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: مدت زمان کمی است که پائز به ایران آمده اما شناخت کافی از بازیکنان دارد وبا والیبال روز دنیا آشناست.

طرفداری | تمرین تیم ملی والیبال ایران امروز (سه‌شنبه 18 اردیبهشت) با حضور اصحاب رسانه برگزار ‌شد.

امین اسماعیل‌ نژاد در پایان تمرین در جمع خبرنگاران اظهار کرد:

هر سال که می‌گذرد تجربه بازیکنان نیز افزایش پیدا می‌کند. هر سال بازی‌های زیادی انجام می‌دهیم و نهایتاً می‌خواهیم که به تیم ملی کشورمان کمک کنیم. مدت زمان کمی است که آقای پائز به ایران آمده اما شناخت کافی از بازیکنان دارد. ایشان از والیبال روز دنیا اطلاعات کاملی دارند و امیدوارم که بتوانیم با کمک موتا پائز به المپیک صعود کنیم.

وی در ادامه گفت:

مطمئناً تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم و همه بازیکنان نیز با انگیزه بیشتری نسبت به سال گذشته در تمرینات حضور دارند. تمام تلاش ما این است که بتوانیم سهمیه المپیک کسب کنیم.

قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران درباره هفته اول و بازی‌های دشواری که ملی‌پوشان پیش رو دارند، اضافه کرد:

ایران در هفته اول لیگ ملت‌ها با رقبای اصلی خود دیدار خواهد کرد و قطعا هر تیمی که بتواند در این هفته از مسابقات امتیازات بیشتری بگیرد، امیدش هم افزایش پیدا می‌کند.

وی در ادامه گفت:

هر بازیکنی زندگی و دلایل شخصی خودش را برای نیامدن به تیم ملی دارد. مطمئناً همه هم پستی‌های من دوستانم هستند. من نیز تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا بتوانم جای خالی دوستانم را در تیم ملی پر کنم.

اسماعیل‌نژاد در پایان درباره مقصد بعدی باشگاهی خود تاکید کرد:

اجازه دهید به این سوال پاسخ ندهم که سورپرایز شوید چون اگر بگویم در ایتالیا خواهم ماند چیز دیگری معلوم می‌شود ولی صد در صد تیم من تغییر خواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • قدردانی رئیس ستادکل نیروهای مسلح از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران
  • اسماعیل‌نژاد: تلاش می‌‌کنم جای خالی دوستانم را پر کنم
  • امین اسماعیل‌ نژاد: تیم آینده من؟ چیزی نمی گویم، سورپرایز خواهید شد!
  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • سازش در مزرعه به همت شورای حل اختلاف استان یزد
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس تعیین شد
  • گلر فجرسپاسی: امیدوارم به لیگ برتر صعود کنیم
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • آب‌ بسته بندی چه مزیت هایی دارد