Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@16:05:23 GMT

سردار «رزمجو» به جریان ملی فهما پیوست

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۸۳۵۰۵

سردار «رزمجو» به جریان ملی فهما پیوست

سردار رزمجو؛ فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام بوشهر به صورت رسمی با عضویت در سامانه بچه‌ها‌ی مسجد به جریان ملی فهما پیوست.

به گزارش خبرگزاری شبستان: «رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در نشستی با مدیر کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان، در خصوص سامانه بچه‌های مسجد و جایگاه استان بوشهر در سطح کشور در جریان عملکرد و گزارش کار کانونهای مساجد استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

در این نشست جزییات و بخش‌های مختلف سامانه «بچه‌های مسجد» اعم از فعالیت مدیرکانون، فعالیت ارکان کانون، اخبار و آگهی‌ها و نحوه ارزیابی و امتیازات، برنامه‌ها و طرح‌های ارائه شده در این سامانه برای سردار «علی رزمجو» تشریح شد.

 

 

 

سردار «رزمجو» که از دستان مقام معظم رهبری نشان فتح دریافت کرده، اظهار داشت: رابطان کانون‌های فرهنگی هنری باید اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری داشته باشند و با مراجعه به سامانه بچه‌های مسجد و ارائه طرح‌ها و ایده‌های خود با استفاده از راهبردهای جدید پیش رو مجهز به تکنولوژی شوند. اگر مدیران و رابطان کانون‌ می‌خواهند هدایت موثر برای این تشکل داشته باشند باید در فهما مستقر شوند.

 

منبع: روابط عمومی ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی مسجد سامانه فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، بادرخواست کادرفنی، پائولولامونیر پاسور ۳۰ ساله برزیلی که سابقه هفت سال حضور در سطح اول والیبال برزیل (سوپر لیگ برزیل) را در کارنامه دارد و همچنین دو سال عضو تیم ملی دانشجویان برزیل و فصل گذشته نیز در لیگ حرفه‌ای والیبال هند توپ می‌زده است؛ به طور رسمی با عقد قراردادی یکساله به عضویت تیم والیبال شهداب یزد در آمد، تا فصل آینده به عنوان پاسور تیم فعالیت کند.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد