Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های لالیگایی سویا، اسپانیول و ایبار با شکست رقبای خود به مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا راه یافتند. ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دور دوم جام حذفی اسپانیا از ساعت 14:30 امروز (یکشنبه) با برگزاری چهار دیدار همزمان پیگیری شد که در مهمترین بازی سویا در خانه اسکوبدو دسته چهارمی با نتیجه 5 بر صفر پیروز و به مرحله یک‌شانزدهم نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم تحت‌هدایت خولن لوپتگی در این دیدار توسط لوک دیونگ (17)، نولیتو (38)، لوکاس اوکامپوس (57)، فرانکو واسکز (75) و اولیور تورس (90) به گل رسید.

اسپانیول هم در خانه سن‌سباستین دلوس ریس دسته سومی به برتری 2 بر صفر دست یافت و جواز حضور در مرحله بعد را کسب کرد.

همچنین ایبار در دیداری خارج از خانه، کاسرنیو دسته چهارمی را با نتیجه 2 بر یک از پیش‌رو برداشت و به دور بعد صعود کرد.

کوکه فینال سوپرجام اسپانیا را از دست داد

دیدار تیم‌های اونیونیستاس دسته سومی مقابل دپورتیوو لاکرونیا دسته دومی در 90 دقیقه به تساوی یک - یک انجامید و بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اسپانیول سویا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسپانیول سویا اسپانیول سویا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۳۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا

امروز جمعه، مبارزات مرحله نیمه‌نهایی اوزان مختلف رده‌سنی جوانان برگزار شد و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، امیر اسماعیلی به مصاف راتهیل از هند رفت و با ارائه مبارزه‌ای تماشایی در همان راند نخست، حریف قدرتمند هندی را ناک اوت کرد و فینالیست شد. وی در فینال و برای کسب مدال طلا به مصاف شهزود پولوونوف از ازبکستان خواهد رفت.

در وزن ۵۴ کیلوگرم، امیررضا سلطانی با وجود تلاش فراوان نتوانست برابر آمانتور ژومایف به توفیقی دست یابد و نتیجه را واگذار کرد تا با کسب مدال برنز به کار خود پایان داد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم، امیررضا ملک‌خطابی مقابل اسرویلوف از ازبکستان و در نهایت نماینده ازبک پیروز شد تا ملک‌خطابی به مدال برنز برسد.

فردا شنبه، مبارزات نیمه‌نهایی رده سنی امید برگزار می‌شود و در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری، در وزن ۸۶ کیلوگرم، سیدعلی سیدصدری و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، رضا خلیل‌زاده به مصاف حریفان خود می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • یک ایرانی در نیمه نهایی چمپیونز لیگ
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • صعود نمایندگان لارستان و خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال بانوان
  • خلاصه‌بازی النصر و الخلیج + فیلم