Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر امروز یکشنبه در نشست خبری مشترک با امیر قطر گفت: برای همه روشن است که روابط دو کشور برادر، دوست و همسایه تاریخی و حسن همجواری بین ما برقرار بوده است. در سال‌های اخیر بعد از آنکه برخی کشور‌ها تحریم‌هایی علیه قطر به وجود آوردند در کنار قطر بودیم و در آینده هم در کنار قطر خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در دیدار امروز تصمیمات مهمی برای توسعه مناسبات دو کشور اتخاذ کردیم، اظهار داشت: روابط سیاسی دو کشور روابط بسیار خوبی است. در زمینه اقتصادی، تجاری و همچنین روابط علمی و فرهنگی ظرفیت‌های خوبی داریم.
رییس دولت دوازدهم ادامه داد: در چند ماه آینده کمیسیون مشترک بین دو کشور تشکیل می‌شود و امیدواریم در کنار تشکیل کمیسیون مشترک، دو کشور در همکاری‌های تجاری، سرمایه‌گذاری و فناوری در همه زمینه‌ها به توافق برسند. بیشتر بخوانید: لحظه ورود امیر قطر به تهران +فیلم روحانی با بیان اینکه امروز تصمیم گرفتیم کمیسیون مشترک دو کشور به صورت منظم و سالیانه تشکیل شود، تصریح کرد: همچنین تصمیم گرفتیم روابط سیاسی و رفت و آمد مقامات سیاسی و اقتصادی بیشتر شود و بتوانیم از همه ظرفیت‌ها به نفع دو ملت استفاده کنیم.
وی با اشاره به امنیت منطقه‌ای خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت امنیت منطقه به ویژه امنیت راه‌های آبی در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان تصمیم گرفتیم رایزنی‌ها و همکاری‌های بیشتری برای امنیت کل منطقه داشته باشیم.
رییس جمهوری اضافه کرد: برای این سفر و حضور امیر قطر در ایران اهمیت قائلیم و امیدواریم شاهد مناسبات وسیع‌تر دو کشور و به نفع دو ملت و کل منطقه باشیم.
روحانی همچنین گفت: امیدواریم این سفر تاثیر بسیار مفیدی برای دو کشور داشته باشد و بار دیگر از سفر امیر قطر و حضور در ایران تشکر می‌کنم. منبع: ایرنا لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000qFG خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 حسن روحانی امیر قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۳۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد

امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در  گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان در ارتباط با آمادگی ارتش در مقابله با هر گونه تجاوز احتمالی به خاک کشورمان اظهار کرد: ماموریت ذاتی ارتش جمهوری اسلامی ایران دفاع از مرزهای هوایی و دریایی و زمینی کشورمان است و این ماموریت را از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز به درستی و به قاطعیت انجام داده است.

وی ادامه داد: نمونه بارز این عظمت و بزرگی ۴۸ هزار شهیدی است که ارتش  کشورمان برای این آب و خاک تقدیم کرده است.

امیر سرتیپ محمد محمودی افزود: امروز به جرئت می‌توانم بگویم ارتش ما از همیشه آماده‌تر است، چرا که بخش مهمی از تجهیزات مورد نیاز را خودمان در حال تامین هستیم. در وزارت دفاع و ارتش این تجهیزات بومی آماده شده و اکنون به کار گرفته شده است. نیرو‌های ما اکنون  نیرو‌های با بصیرت و آگاه و هوشمند هستند.

معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جوان‌هایی که امروز وارد ارتش می‌شوند، از گذشته از نظر آموزش و تجهیزات انفرادی و تجهیزات جمعی آماده‌تر هستند. سلاح‌های جمعی مانند تانک و توپخانه، هواپیما‌ها و ناو‌های ما آماده‌تر از گذشته هستند و در ارتش همه آماده هستند  هر تهدید‌ی  علیه این کشور مانند جنگ تحمیلی رژیم بعث پیش آید را  در نطفه خفه کنند و با قاطعیت پاسخی محکم و تعیین کننده و سخت بدهند تا دشمن  پشیمانی را به خوبی تجربه کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست، راهبرد برد- برد است
  • روابط ایران با سایر کشورها بر اساس راهبرد برد-برد است
  • توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • امیر سرتیپ آشتیانی: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
  • مقام ارشد حماس : اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم و به یک حزب سیاسی تبدیل خواهیم شد
  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده اسرائیل است
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد