Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیم هاک بوم سرمربی تیم امید کره جنوبی بعد از کسب پیروزی برابر ایران در چارچوب مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار داشت: بعد از بازی اول برابر چین که در شب به میدان رفتیم، بازی کردن در روز مقابل ایران برای ما سخت بود. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که سخت تلاش کردند و به برتری رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفت تغییر را در ترکیب به وجود آوردم اما در خیلی از بخش‌ها خوب بودیم.

وی در ادامه افزود: بازی در این شرایط بسیار دشوار است و نفراتم را آماده این روزها کرده بودم. ما تاکتیک مشخصی داریم. نمایش ما در نیمه اول و دوم متفاوت بود. ما نیاز داشتیم تا بعد از زدن ۲ گل کمی بازی را کنترل کنیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم اما ترجیح دادیم کمی عقب بنشینیم.

سرمربی تیم امید کره جنوبی در پایان گفت: هنوز اول شدن ما قطعی نشده است. فرقی نمی‌کند که با چه تیمی روبرو شویم. نمی‌دانم بگویم با چه شیوه‌ای به مصاف ازبکستان می‌رویم. به بازیکنانم ایمان دارم. همه آنها توانایی بازی کردن دارند.

برچسب‌ها کره‌ جنوبی تیم فوتبال امید حمید استیلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کره جنوبی تیم فوتبال امید حمید استیلی کره جنوبی تیم فوتبال امید حمید استیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۴۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استتار محروم پرسپولیس در ورزشگاه دوران جوانی

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه فصل بسیار خوبی را با پرسپولیس پشت سر گذاشته و در پست مهاجم سایه و به عنوان یار آزاد در ترکیب پرسپولیس درخشیده است.

کاپیتان اول پرسپولیس که در بازی با سپاهان روی یک عصبانیت لحظه‌ای و سختگیری بیژن حیدری از زمین مسابقه اخراج شده بود، نتوانست در بازی نفسگیر با نساجی پرسپولیس را همراهی کند.

با این حال پرسپولیس در این مسابقه با کاروانی کامل به قائمشهر رفت و امید عالیشاه در تمام لحظات کنار تیمش بود.

این بازیکن مازندرانی که در دوران جوانی پیراهن نساجی را به عنوان اولین تیم دوران حرفه‌ای خود پوشیده، در حالی که محروم بود پیش از بازی به چمن ورزشگاه وطنی پا گذاشت و توجه عکاسان را جلب کرد.

عکس: مجتبی حمیدیان

دیگر خبرها

  • استتار محروم پرسپولیس در ورزشگاه دوران جوانی
  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • باشگاه فولاد خوزستان از حق سرمربی خود کوتاه نمی‌آید
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است