Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: حقوق جانباختگان سانحه هواپیمای اکراینی بی کم و کاست پیگیری شود.

حجت الاسلام ناصر خدایاری در مراسم گرامیداشت جانباختگان  سانحه سقوط هواپیمای اکراینی به ویژه نخبگان دانشگاهی که در دانشگاه ارومیه برگزار شد، با اشاره به وقوع حوادث مختلف در کشور افزود: آنچه کشورها را از هم متمایز میکند در تعداد وقوع حوادث نیست بلکه حوادث اینچنینی در کشورهای پیشرفته نیز رخ می دهد؛ مسئله مهم و قابل توجه و نقطه تمایز کشورها در نحوه برخورد با چنین پدیده ها و حوادث اینچنینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ابعاد هر رخدادی باید به درستی تحلیل شود و حادثه هواپیما اکراینی نیز استثنا نیست، گفت: آنچه مهم است پیگیری به جد حقوق جانباختگان و حفظ وحدت موجود در جامعه است که نباید اجازه داد حوادث اینچنینی دستاویزی برای سو استفاده دشمنان شود.

حجت الاسلام خدایاری ادامه داد: برای بررسی و تحلیل منطقی و درست هر واقعه ای باید توصیف و تحلیل درستی انجام داد و در آخر راه کار مناسبی برای پیشگیری از تکرار چنین وقایعی ارائه کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه لازمه تحلیل درست، مطرح کردن سوالهای صحیح است، اظهار کرد: باید عوامل مختلف این سانحه بررسی شود تا قضاوت غلط و یکطرفه ارائه نشود.

وی با تاکید براینکه اگر حوادث را نتوانیم خوب مدیریت کنیم دشمنان از آنها سو استفاده می کنند، اظهار کرد:مردم پایه جامعه را شکل می دهند و مطالبات آنها باید به شکل درست مطرح شود اما نباید با سو مدیریت ها  اجازه داد این مطالبات اسباب نفوذ و دخالت دشمن در کشور شود.

حجت الاسلام خدایاری با اشاره به شهادت سردار سلیمانی ،این شهید والامقام را سرمایه ای بزرگ برای نظام دانست و افزود: سردار نقطه اتحاد و پیوند آحاد ملت حول محور ولایت و منافع ملی بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی برلزوم استفاده درست از سرمایه های انسانی تاکید کرد و با بیان اینکه سرمایه های انسانی نباید آسیب ببیند و بلکه باید حفظ شده و سودآفرین برای حل مشکلات باشد، افزود: سردار سلیمانی سرمایه عظیمی برای نظام بود که با تمام وجود در راستای اعتلای نظام و تامین امنیت کشور شبانه روز تلاش کرد.

به گزارش ایسنا، حوالی ساعت ۶:۳۰ دقیقه چهارشنبه ۱۸ دی ماه ۹۸، یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ اوکراین تنها ۶ دقیقه بعد از بلندشدن از باند فرودگاه امام خمینی(ره) با ۱۷۶ خدمه و مسافر در محدوده شاهد شهر سقوط کرد که در پی این سانحه تمامی سرنشینان و خدمه پروازی آن جان باختند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سقوط هواپیمای اوکراینی شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۴۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تحلیل از ۲۵۰۰ کارگر شهرداری بندرعباس

آئین تجلیل از کارگران و قدردانی از زحمات این تلاشگران، با محوریت شهرداری بندرعباس برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078479 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • خشم ژنرال صهیونیست از راهبرد اسرائیل مقابل ایران
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • اقتصاد دریا در مازندران مورتوجه قرار نگرفته است
  • رفع مشکل بیکاری در لرستان نیازمند اعتبار و سرمایه‌گذاری است
  • وابستگی اقتصاد به بانک‌ها چالش‌آفرین است
  • بردسکن، جزیره گنج دورافتاده خراسان رضوی
  • آیین تحلیل از ۲۵۰۰ کارگر شهرداری بندرعباس
  • بیانیه ۵ زبانه تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون حوادث دانشگاه‌های آمریکا
  • افزایش انگیزه سرمایه انسانی، اولویت وزارت نفت
  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم