Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار مشهد گفت: از مجموع 536 نفر داوطلب انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات، 49 درصد به تعداد 260 نفر از سوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات تایید و 21 درصد به تعداد 115 نفر رد صلاحیت شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان مشهد، سیدمحمدرضا هاشمی اظهار کرد: از مجموع 536 نفر داوطلب انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات، 49 درصد به تعداد 260 نفر از سوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات تایید و 21 درصد به تعداد 115 نفر رد صلاحیت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مشهد افزود: از مجموع داوطلبان تعداد 137 نفر(26 درصد) عدم احراز صلاحیت شدند و 17 نفر(3 درصد) نیز انصراف داده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین تعداد 7 نفر از داوطلبانی که در هیأت اجرایی رد شده بودند، اعتراض نکرده‌اند.

هاشمی در خصوص آن دسته از افرادی که صلاحیت آن‌ها مورد تایید هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات قرار نگرفته است، افزود: این داوطلبان می‌توانند جهت ارائه شکایات خود ظرف مدت 5 روز از تاریخ 22 دی ماه 98 الی 26 دی ماه 98 به دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استانداری و یا به دفتر مرکزی شورای نگهبان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 70051

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار مشهد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۴۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان

 به گزارش  تابناک به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش تعداد نمایندگان مجلس به ۳۳۰ نفر مخالفت کردند.
 

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش­ کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها­ درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها، با ۱۲۰ رای مخالف، ۹۴ رای موافق و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۱۹ رای مأخوذه با این طرح مخالفت کردند.

این طرح خواستار افزایش نمایندگان مجلس از ۲۹۰ نفر به ۳۳۰ نفر بود.

دیگر خبرها

  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • پیش‌بینی ذوالنوری از ترکیب مجلس دوازدهم
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم