Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت ثبت نام فعالیت کانون های مساجد در سامانه فهما گفت: همکاری مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در بحث سامانه فهما قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، «حجت الاسلام کاظم شکری» طی نشستی که یکشنبه (۲۲ دی) در سالن جلسات ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز انجام شد در خصوص رویداد ملی فهما گفت: تبیین و تشریح همچنین بررسی ثبت نام فعالیت ها در سامانه فهما برای مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد در برنامه اجرایی ستاد هماهنگی کانون های مساجد البرز از ابتدای سال جاری تا کنون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: ابتدا امر از امام مساجد، مدیران و رابطین کانون ها برای روند اجرای طرح فهما تشکر و قدردانی می کنم.

 

حجت الاسلام شکری با بیان اینکه توجه داشته باشید در جهت تصریح و اقدامات حمایتی و تخصیص بودجه و کمک های مالی و خدماتی با بارگذاری فعالیت و اقدامات کانون خودتان می توانید از حق خود دفاع کنید بر ضرورت اجرای طرح فهما تاکید کرد.

 

وی تصریح کرد: بنده هم قبول دارم مشکلاتی در ابتدای  امر برای بارگذاری اطلاعات وجود داشته است ولی اگر نگاه درست و کارشناسی داشته باشید درک خواهید کرد وقتی چند صد هزار اطلاعات در یک زمان محدود از کل کشور وارد سامانه  شده است که به دلیل برخی زیرساختارهای لازم که البته جا دارد قدردانی  از ستاد کشور  کنیم.

 

به گفته حجت الاسلام شکری تلاش های فراوانی جهت تسهیل و سرعت بخشیدن و مرتفع نمودن برخی مشکلات ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور انجام داد و هم اکنون نیز این تلاش ها هم مشهود و ملموس است، که بسیاری از مشکلات ابتدایی حل شد.

 

وی افزود: در خصوص اینکه برای بارگذاری گروه های سرود و  تئاتر برخی دیگر از فعالیت ها که نیاز به بارگذاری فیلم و عکس است به عنوان مثال ( از لحاظ شرعی هم باید بررسی شود چرا که برخی گروه های سرود فقط برای بانوان است و این محدودیت را برای پخش دارند) و بانوان محترم  راضی به پخش تصویر و فیلم خود نیستند این موضوع را از تهران و ستاد کشور پیگری می کنم.

 

 

گفتنی است، از حواشی این نشست اعلام آمادگی کامل خود برای کمک و همکاری برای خدمات و فعالیت های کانون های فرهنگ هنری مساجد از طرف کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های مساجد بود؛ همچنین در انتهای جلسه پوستر نخستین رویداد ملی فهما برای نصب در استان و کانون ها در اختیار مدیران قرار گرفت.

 

 

 

 

پایان پیام/565

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی مسجد سردار شهید قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی مسجد انتقام سخت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی انتقام شهادت سردار سلیمانی رویداد ملی فهما نشست تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۴۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها

رئیس ستاد ملی دهه کرامت گفت: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: در دهه کرامت برای برگزاری جشن‌ها، خادمان دو آستان مقدس رضوی و حضرت معصومه(س) در تمام شهرها حضور پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه کنگره‌ها و همایش‌های بزرگی در سراسر کشور پیش بینی شده است، گفت: جشنواره بنیاد امام رضا(ع) در موضوعات مختلف هنری و نمایشی درحال برگزاری است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه برای پیشبرد این برنامه‌ها نیازمند حمایت مردم هستیم، عنوان کرد: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند.

وی با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران یک محل جریان‌ساز و اثرگذار است، خاطرنشان کرد: حضور مردم در مسجد مقدس جمکران به مناسبت‌های مختلف نشان از عشق و ارادت مردم به حضرت حجت(عج) است.

خداداده با بیان اینکه امروز جریان فرهنگی و تبلیغی در کشور تعطیل نیست، گفت: اینکه امروز شاهد حضور خیل عظیم جوانان و دانش آموزان در اعتکاف هستیم نشان از تاثیر جریانات فرهنگی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها