Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@11:51:40 GMT

لیست باشگاه های فوتبال سنندج

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۸۴۹۸۳

لیست باشگاه های فوتبال سنندج

به سراغ باشگاه های فوتبال در سنندج رفته ایم.

در این مطلب که مربوط به مطالب معرفی مدارس فوتبال تهران و شهرستان های کشور است، لیست مدارس فوتبال سنندج به همراه شماره تماس و آدرس (لوکیشن) محل باشگاه را برایتان آماده کرده ایم.

باشگاه های فوتبال سنندج باشگاه شماره تلفن تماس آدرس لوکیشن ریتینگ آبیدر 09188722976

استایوم 22 گولان

محل تمرین، استادیوم کاوه

    فوتبال زاکرس 09189796219

استایوم 22 گولان     شهید شکوهی 09184160305

      فوتبال 09121121300

استادیوم استقلال     دکتر بیژن ذوافقار نسب 08733725771

خیابان سیروان

4.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
4

 

کلمات کلیدی: مدرسه فوتبال سنندج، مدارس فوتبال سنندج، باشگاه فوتبال سنندج، Bashghahe Football Sanandaj

دسته‌بندی: اختصاصیاخبار ایرانبخش‌های دیگر طرفداریبرچسب‌ها: مدرسه فوتبالباشگاه فوتبالباشگاه های ورزشی سنندج دیدگاه‌ها (اولین دیدگاه را بنویسید) برای ارسال دیدگاه وارد شوید. ورود مشاهده 0 دیدگاه جدید آخرین اخبار همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر جیمز هاردن به رکورد 20 هزار امتیاز در لیگ بسکتبال NBA رسید (عکس)ویدیو؛ تعصب کودک شیرخواره به بوکاجونیورزاینتر و چلسی هنوز در مورد رقم انتقال ژیرو به توافق نرسیده‌اند؛ کونته در تماس تلفنی با مهاجم فرانسوی صحبت کرده استلیست باشگاه های فوتبال قملیست باشگاه های فوتبال سنندجلیست باشگاه های فوتبال اراکسوکراتیس: آرسنال پس از دریافت کارت قرمز مقابل کریستال پالاس، روح تیمی خود را نشان دادباشگاه پرسپولیس به دنبال جذب کریستین اوساگوآنا، مهاجم اسبق ذوب آهن استکریستیانو رونالدو با وجود تمامی دارایی‌ ها و ثروت زیادش از یک آیپاد 25 دلاری استفاده می‌کندگیشه خارجی؛ یکشنبه، 12 ژانویه 2020: میلان با زلاتان، روی ویبرهتانگانگا: به مورینیو گفتم از بازی مقابل لیورپول نمی‌ترسم؛ از تجربه اولین بازی برای تاتنهام در لیگ برتر خوشحالمتیم ملی والیبال ایران با پیروزی ۳_۰ برابر چین، سهمیه مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کردجناس: ریس جیمز ترکیبی از آرنولد، واکر و تریپیر است؛ هر وقت که بازی‌اش را می‌بینم، تحت تاثیر قرار می‌گیرمامیرآبادی: فدراسیون به تیم امید کمکی نکرد؛ به تیم های پایه توجه زیادی نمی شودجواد طاری، سخنگوی باشگاه شهر خودرو: مهدی رحمتی هیچ پیامی مبنی بر اختلافش با علیرضا منصوریان به باشگاه نداده استاستیلی: قطعا شایسته کسب یک امتیاز بودیم؛ کره جنوبی تغییرات بسیار زیادی داشتخلاصه بازی امید ایران 1-2 امید کره جنوبی (مقدماتی المپیک 2020)ذوالفقارنسب: کره جنوبی در همه زمینه‌ها از ما بهتر بود؛ توانایی تیم امید بیشتر از این نبودمتن ادبی و نامفهوم مهدی طارمی در مورد مسائل سیاسی اخیر کشورصادق محرمی که به صورت قرضی در تیم لوکوموتیو زاگرب حضور داشت، در اردوی زمستانی دیناموزاگرب حضور یافت مطالب بیشتر لیست کامل آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه بازدید بحث موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۴۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد

 امید نورافکن باز هم در ورزشگاه آزادی روز پرجنجال و پر هیاهویی را پشت سر گذاشت.

به گزارش "ورزش‌ سه"، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور بود، سبب شد تا هواداران پرسپولیس مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

پس از اتفاقات بازی رفت دو تیم ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت مواجه شد. البته به دلیل اینکه نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به ضرر او تمام شد و نه سپاهان، و او توانست در دوران مصدومیت اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپارد. 

همین اتفاقات سبب شد تا وقتی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن مواجه شدند، شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند. 

ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی و سپس انتشار یک استوری و ابراز خوشحالی از نرسیدن پرسپولیس به صدر هم این داستان را بدتر کرده است.

تصویری که مشاهده می‌کنید دقایقی پیش از سوت پایان و رسیدن نورافکن به رختکن و چک کردن تلفن همراه و انتشار یک استوری است که حسابی هواداران پرسپولیس و سپاهان را شاکی کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کاسانو: توتی و باجو بهترین بازیکنان شماره ۱۰ در تاریخ فوتبال ایتالیا هستند
  • درگیری شدید ۲بازیکن بعداز بازی استقلال چه بود؟
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • دیدگاه کارشناس در مورد قضاوت بنیادی فر در بازی نساجی و پرسپولیس
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!