Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان در پیامی، صعود تیم ملی والیبال ایران به بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را تبریک گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا متن پیام مسعود سلطانی‌فر برای صعود تیم ملی والیبال ایران به بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، به شرح ذیل است:

سپاس خداوند منان را که در فضای آکنده از غم واندوه شهادت سردار سپهبد سلیمانی و درگذشتگان هواپیمایی مسافربری اوکراین، والیبالیست‌های سرافراز کشورمان فرزندان برومند این سرزمین توانستند با موفقیت در میدان راهیابی به المپیک ٢٠٢٠ توکیو، امیدواری و شور را به ایران عزیز بازگردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این‌جانب ضمن عرض تسلیت به خانواده‌ها و بازماندگان عزیز سانحه هوایی، از بلند قامتان والیبال کشورمان که همانند سرباز وطن برای موفقیت در این رویداد بزرگ ورزشی تلاش کردند، قدردانی می‌کنم.

ملی‌پوشان والیبال ایران در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو با کسب پنج پیروزی متوالی برابر تیم‌های قزاقستان، چین‌تایپه و چین در مرحله گروهی، کره‌جنوبی در نیمه‌نهایی و چین در فینال، برای دومین بار سهمیه بازی‌های المپیک را به‌دست آوردند.

ا‌نتهای پیام/4127/

منبع: آنا

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر تیم ملی والیبال المپیک ۲۰۲۰ توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۵۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد

به گزارش "ورزش‌ سه"، تیمش امید عراق در دیدار رده‌بندی زیر ۲۳ سال آسیا به مصاف اندونزی رفت و در شرایطی که این مسابقه در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک تمام شده بود، سرانجام دقیقه ۹۶ علی جاسم از راه رسید و با شوتی تماشایی دومین گل تیمش را به ثمر رساند. 

چند دقیقه پس از گل علی جاسم اما اتفاق نگران‌کننده‌ای برای عراقی‌ها رخ داد و منتظر محمد ستاره ۲۲ ساله فصل جاری تیم فوتبال مس رفسنجان به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد.

بی‌شک این خبر خوشی برای محرم نویدکیا سرمربی نارنجی پوشان رفسنجانی نیست که منتظر محمد هم پس از حضور او توانسته نمایش‌های قابل توجهی در ترکیب مس داشته باشد و حالا در صورتی که غیبت او طولانی مدت باشد در ۵ مسابقه لیگ برتر و جام حذفی ضربه بزرگی به تیم مس خواهد خورد. 

منتظر محمد در جشن صعود عراقی‌ها

حالا باید منتظر ماند و دید که پزشکان مس رفسنجان پس از بررسی شرایط این بازیکن مدت دوری او از میادین را چه مدت اعلام می‌کند. البته ممکن هم هست که مصدومیت منتظر محمد خیلی جدی نباشد و به دلیل ۱۱۲ دقیقه حضور در یک مسابقه پرفشار دچار گرفتگی و مجبور به ترک زمین شده باشد.

دیگر خبرها

  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • بوکس امید و جوانان آسیا؛ صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • بازی مرگ و زندگی ایران: این رقیب را بکش و زنده بمان!
  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • مأموریت خارج از وظیفه آقای پائز
  • تبریک خاص بوفون به باشگاه سابق: صعود مبارک!