Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدرضا امیری گفت: هیئت نظارت آمار مربوط به نتایج بررسی صلاحیت‌ها را باید منتشر کند.

او بیان کرد: در زمان بررسی صلاحیت‌ها توسط هیئت اجرایی، فرماندار طبق وظیفه خود آمار را اعلام کرد اما در این مرحله وظیفه فرمانداری تنها ابلاغ بررسی‌های انجام شده در هیئت‌های نظارت به داوطلبان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شیراز ادامه داد: داوطلبانی که به نتایج بررسی صلاحیت خود اعتراض دارند، پنج روز فرصت دارند تا مراتب اعتراض و شکایت خود را به شورای نگهبان اعلام کند و این شورا نیز ظرف مدت ۲۰ روز مهلت بررسی شکایت دارد و نهایتا پس از مهلت قانونی نتایج را به داوطلبان اعلام کند.

امیری گفت: از ۳۷۷ نفر داوطلب ثبت نام شده، ۳۸ نفر انصراف دادند و ۳۳۹ نفر داوطلب باقی مانده فقط تا پایان امروز یکشنبه ۲۲ دی فرصت دارند تا نتایج بررسی صلاحیت خود را دریافت کنند.

شنیده‌ها حاکی از رد صلاحیت تعدادی از داوطلبان شاخص حوزه انتخابیه شیراز و زرقان توسط هیئت نظارت استان فارس است.

اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس در این حوزه‌های انتخابیه، علیرغم اعلام قبلی قرار بود از ساعت ۱۱ صبح آغاز شود اما با یکی دو ساعت تاخیر، انجام شد.

این تاخیر ازدحام داوطلبانی که برای آنان پیامک ارسال شده بود، در مقابل ساختمان فرمانداری و ستاد انتخابات شهرستان شیراز را به دنبال داشت.

گفتنی است ۳۷۷ داوطلب از حوزه انتخابیه شهرستان‌های شیراز و زرقان برای رقابت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که صلاحیت ۶۶ نفر از آنان در هیئت اجرایی احراز نشد و ۳۸ نفر نیز از ادامه کار انصراف دادند.

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری شیراز هیئت نظارت تایید صلاحیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۵۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌گروگانگیری در شیراز

کاووس حبیبی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در چهاردهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در یکی از محلات شهرستان شیراز، به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از ماموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

او افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان ۳ خودرو ناشناس (۸ نفر) در یکی از محلات شهرستان شیراز اقدام به ربایش مردی ۵۶ ساله که در یک کافه نشسته بوده می‌کنند و سریعا از محل متواری می‌شوند.

حبیبی بیان کرد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و آدم ربایان را شناسایی و متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند فرد ربوده شده را در یکی از محلات شیراز رها می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با اشاره به اینکه علت و انگیزه آدم‌ربایی اختلافات حساب بوده است، گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری متهمان با جدیت ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • آدم ربایی در شیراز
  • جزئیات نام آزمون جهش تحصیلی دانش‌آموزان + شرایط و نحوه بررسی صلاحیت‌های هوشی
  • ‌گروگانگیری در شیراز
  • سخنگوی شورای نگهبان: رد صلاحیت حسن روحانی دلایل متعدد دارد / ایرادات به لایحه حجاب پابرجاست
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد