Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیتر یک گفت وگویی با پدر دکتر امیرحسین سعیدی از شهدای حادثه هواپیمای اکراینی داشته که می توانید فیلم آن را زیر ببینید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛تیتر یک گفت وگویی با پدر دکتر امیرحسین سعیدی از شهدای حادثه هواپیمای  اکراینی داشته که می توانید فیلم آن را زیر ببینید.

پدر دکتر امیرحسین سعیدی با اشاره به این حادثه بزرگ،گفت:روز تاسوعا بدنیا اومد؛ اسمش را امیر حسین گذاشتم تا امام حسین(ع) همیشه نگهدار او باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

۱۳۹۸ يکشنبه ۲۲ دي | ساعت:18:35 دانلودDownload کلیدواژه: دکتر امیرحسین سعیدی حادثه هواپیمای اوکراینی سقوط هواپیما شبکه دانا اخبار مرتبط نظرات ارسال نظر ارسال آخرین اخبار فیلم/ مستند گارد امنیت پرواز سپاه پاسداران/ 70 شهید و 400 جانباز برای امنیت هوایی کشور فیلم/ دلیل تاخیر 3 روزه برای اعلام عامل سقوط هواپیما چه بود؟ تقاضا کردیم پروازها متوقف شود/ اپراتور هواپیما را موشک کروز تشخیص داده بود+فیلم فیلم/تظاهرات مسلمانان در ملبورن استرالیا علیه جنایت آمریکا فیلم/ واکنش جالب به توئیت ترامپ پس از حمله موشکی ایران صفحه نخست سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگ و هنر بین الملل مذهبی ورزشی چندرسانه ای ویژه های دانا عناوین کل اخبار استانها کلیه حقوق این سایت متعلق به شبکه اطلاع رسانی دانا می باشد.
استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
مجری: نوآوران تارنماگستر درباره ما   تماس با ما   اشتراک   آرشیو   پیوندها

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۵۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) ظهر دوشنبه در نشست دهه کرامت اظهار کرد: اصلاح خانواده یکی از رویکردهای مهم در دهه کرامت می‌باشد و اقدامات مبلغان دینی، فراجا و رسانه مؤثر است.

تولیت حرم بانوی کرامت بیان کرد: برنامه‌های دهه کرامت امسال به گونه‌ای متفاوت‌تری برگزار می‌شود.

امام جمعه قم ابراز کرد: امروز جریان فداکاری و شهادت‌طلبی حماس و مردم فلسطین در دنیا صدا کرده و فداکاری‌ها و ندای شهادت جویانه حماس و مردم مظلوم فلسطین در دنیا طنین انداز شده است.

وی افزود: امروز وقایعی که در دانشگاه‌های آمریکا در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و استکباران جهانی صورت می‌گیرد به برکت اخلاص در امور است.

آیت الله سعیدی خاطرنشان کرد: امروز دشمن تمام قد سعی در خدشه‌دار کردن نظام دارد و می‌بایست فرصت‌هایی همچون دهه کرامت را در مقابل توطئه آنان مغتنم بشماریم.

کد خبر 6092204

دیگر خبرها

  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • مراسم روز معلم متفاوت در مرکز یادگیری دانا
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • میزگرد تخصصی ارزیابی عملکرد رسانه‌ای ایران در عملیات وعده صادق در قم برگزار شد
  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)