Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@17:14:40 GMT

قتل همسر به‌دلیل اختلافات خانوادگی

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۸۶۱۵۳

قتل همسر به‌دلیل اختلافات خانوادگی

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی شیراز چندی قبل، از مرگ مشکوک زنی در خانه‌ای مطلع شدند و وقتی به آنجا رفتند جسد این زن به نام مریم را غرق در خون یافتند. شواهد موجود در صحنه نشان می‌داد این زن بر‌اثر اصابت جسمی سخت به سرش کشته شده است. چهار دلیل در همان تحقیقات مقدماتی به‌دست آمد که نشان می‌داد شوهر مریم در این جنایت نقش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل اول سالم‌بودن قفل در ورودی خانه بود که فرضیه ورود افراد ناشناس با توسل به زور را رد می‌کرد. دلیل دوم نوع پوشش مقتول بود که نشان می‌داد غریبه‌ای در خانه حضور نداشت. ادله دیگر سرقت‌نشدن وسایل خانه و در‌نهایت ناپدیدشدن شوهر مریم بود.

به‌این‌ترتیب تحقیقات برای ردیابی مرد فراری آغاز شد تا اینکه او خودش با مراجعه به پلیس تسلیم شد و به کشتن همسرش اقرار کرد.

این مرد گفت: من و همسرم زندگی خوبی داشتیم، اما از مدتی قبل، اختلافاتی میان ما به‌وجود آمد. زنم گلایه داشت که من شغل مناسب و درآمد خوب ندارم. ما مرتب سر این موضوع با هم درگیر می‌شدیم. مریم دیگر مثل سابق به من علاقه نداشت. من خیلی سعی کردم زندگی‌ام را به روال گذشته برگردانم، اما هر چه تلاش کردم بی‌فایده بود و اختلافات ما روزبه‌روز بیشتر و بیشتر می‌شد.

متهم به قتل ادامه داد: روز حادثه بار دیگر ما سر همان موضوعات سابق با هم درگیر شدیم. من در یک لحظه به‌شدت عصبانی شدم؛ طوری‌که کنترل خودم را از دست دادم و با یکی از وسایل خانه ضربه‌ای به سر زنم زدم. مریم ناگهان روی زمین افتاد. وقتی فهمیدم او فوت شده است، شوکه شدم. آن‌قدر ترسیده بودم که نمی‌دانستم چه کار کنم. به‌همین‌دلیل سریع فرار کردم، اما عذاب‌وجدان داشتم و در نهایت تصمیم گرفتم خودم را معرفی کنم. بنا به این گزارش، متهم در‌حال‌حاضر در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

منبع: شرق

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۶۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب انبار تاریخی مریم آباد احیا می شود

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد،  علیرضا ابویی در نشست با سید محمد رستگاری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با تأکید بر اینکه در جریان توسعه شهری، آثار ارزشمند تاریخی و بناهای قدیمی دارای ارزش معماری و تاریخی باید حفظ شود، اظهار داشت: آب انبار تاریخی محله مریم آباد از جمله بناهایی است که می تواند در هویت بخشی به محلات بسیار اثرگذار باشد.

وی عنوان کرد: برخی بناهای تاریخی در محلات نظیر آب انبارها، به نوعی نشان دهنده فرهنگ حاکم بر محلات و زندگی مسالمیت آمیز ادیان در کنار یکدیگر است.
مدیر منطقه دو شهرداری یزد با اشاره به انجام عملیات بازپیرایی و احیای این آب انبار بر اساس تفاهمنامه منعقد شده، افزود: این عملیات شامل محوطه سازی، بدنه سازی و نورپردازی است.

ابویی مدت زمان پیش بینی شده برای اجرای پروژه را ۴ ماه و هزینه پیش بینی شده را بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

گفتنی است؛ آب‌انبار نو مریم آباد متعلق به اواخر دوره قاجار است و در سال ۱۲۹۰ شمسی احداث شده و در اردیبهشت ماه ۱۳۸۳ با شماره ۸۵۳۰ در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

 

دیگر خبرها

  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • "کینه خونین" کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران
  • آب انبار تاریخی مریم آباد احیا می شود
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد
  • اخاذی با مهریه سنگین!