Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@01:21:08 GMT

بدنسازی و پرورش اندام؛ تقویت عضلات سه سر بازو

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۸۶۴۳۱

بدنسازی و پرورش اندام؛ تقویت عضلات سه سر بازو

در این مطلب، بهترین حرکات مناسب تقویت عضلات سه سر بازو را خواهید دید که چه در خانه، چه در باشگاه بدنسازی، قادر به پیاده سازی آن خواهید بود.

طرفداری- تقویت عضلات سه سر بازو، فقط محدود به داشتن عضلاتی حجیم نمی شود. بله، اگر دنبال روشی هستید که دستان و بازوهای شما بزرگ شود، تقویت عضلات سه سر بازو که در امتداد قسمت پشت بازو قرار دارد، بهترین روش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با این حال حتما باید به دنبال روش هایی باشد که این سه سر به طور موازی با هم پیشرفت کنند و تقویت شوند. برای انجام این کار، باید سراغ تمریناتی بروید که باعث تحریک این عضلات می شوند.

باید گفت تقویت عضله سه سر کار سختی نیست. ما در این مطلب، قصد داریم بهترین حرکات تقویت عضلات سه سر بازو را به شما ارائه کنیم. اکثر این حرکات دارای راهنمایی تصویری خواهند بود تا هنگام اجرای آن ها، به مشکل برنخورید. تمامی این حرکات را در سه ست جداگانه و در کل 15 بار تکرار کنید.

سایر مطالب سلامت و تن درستی مربوط به درد اندام های بدن درد مچ دست و 3 راهکار برای تسکین آن درد کمر و 3 راهکار برای تسکین آن دردهای ناشی از بد نشستن و راه های درمان زانو درد: علل و راه‌های درمان درد شانه و سرشانه؛ علل و راه‌های درمان گردن درد: علل و راه‌های درمان کشیدگی کشاله ران: علل و راه‌های درمان

کشیدگی کشاله ران: علل و راه‌های درمان

رشد نکردن عضلات سینه: علل و راه‌های تقویت

درد در ناحیه بازو: علل و راه‌های درمان

 

نحوه صحیح انجام حرکت ددلیفت

پرس سینه دست جمع

بهترین حرکت برای تحریک عضلات سینه و سه سر بازو. در این حرکت به مانند پرس سینه معمولی دراز بکشید اما دستان خود را جمع کنید که فشار بیشتری روی عضلات بیفتد. 

پشت بازو سیم‌‌کش با طناب

یکی از موثرترین حرکات اما به شرطی که درست انجام دهید. باید عضلات شانه و پشت بازو را درگیر کنید. اگر شانه ها را نمی توانید پایین نگه دارید، وزن را پایین نگه دارید.

دیپ پشت بازو

پشت ‌‌بازو هالتر ایستاده

جمجمه سنگ شکن (پشت بازو کششی)

این روزها همه فرصت نمی کنند به باشگاه های بدنسازی بروند و در آنجا تمرین کنند. به همین دلیل 5 حرکت مناسب دیگر برای تمرین در خانه پیشنهاد می کنیم که قطعا به درد بسیاری از علاقه مندان خواهد خورد.

حرکت شنا لوزی

حرکت دیپ با نیمکت

پرس جفت دمبل روی زمین

شنای کلاسیک

پرس سینه کتل بل تک دست

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۶۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه، عصر شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار کرد: این استان از حیث کیفیت و کمیت هنرستان‌های جوار صنعت، برترین استان کشور است و با ورود به هنرستان‌های جوار صنعت، موجی از انرژی دانش آموزان و معلمان دریافت می‌شود.

وی افزود: برگزاری امتحانات نهایی در سه پایه دبیرستان در سال جاری یکی از مهمترین رویدادهای آزمونی تاریخ کشور است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

استاندار مرکزی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به عنوان راه نجات کشور یاد کرد و گفت: تقویت آموزش مهارتی در نظام آموزش و پرورش در گرو تأمین توسعه زیرساخت‌ها و تقاضا محوری است.

استاندار مرکزی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مشاغل مرتبط با هنرستان‌های استان مرکزی افزود: این نمایشگاه در انتخاب رشته دانش آموزان برای ورود به هنرستان بسیار تأثیرگذار خواهد بود و امید است شمار برگزاری این نمایشگاه‌ها در این استان افزایش یاید.

کد خبر 6090418

دیگر خبرها

  • مخبر: باید برای تقویت انگیزه معلمان تلاش کنیم
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • دمنوش‌هایی برای آرامش اعصاب
  • دمنوش هایی برای آرامش اعصاب