Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@07:42:20 GMT

پوگبا نه؛ ستاره جوان لاتریو در تیررس رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۸۶۷۲۱

پوگبا نه؛ ستاره جوان لاتریو در تیررس رئال مادرید

سرگی میلینکوویچ ساویچ، هافبک جوان لاتزیو مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اهداف مهم نقل و انتقالاتی رئال مادرید در تابستان پیش رو، جذب یک هافبک است و در ماه های اخیر نام های زیادی از جمله دنی فن دبیک از آژاکس، پل پوگبا از منچستریونایتد و فابین رویز از ناپولی برای انتقال به برنابئو مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما سایت ایتالیایی فوت مرکاتو مدعی شد حالا سرگی میلینکوویچ ساویچ تبدیل به گزینه اول کهکشانی ها برای تابستان بعدی شده است. میلینکوویچ ساویچ که متولد اسپانیا است، اما برای تیم ملی صربستان بازی می کند، در این فصل تاکنون در سری آ سه گل زده و چهار پاس گل نیز ارسال کرده و یکی از عوامل نتایج درخشان لاتزیو لقب گرفته اسیت.

 

ساویچ به طور متوسط ​​2.3 پاس کلیدی و 2.5 کلی موفق ثبت کرده و می تواند بهترین گزیه برای تقویت خط میانی رئال مادرید لقب گیرد. اما قرارداد ساویچ در سال 2024 با لاتزیو به پایان خواهد رسید و فلورنتینو پرز کار آسانی برای خرید این هافبک 22 ساله نخواهد داشت.

 

تونی کروس و لوکا مودریچ هنوز هم در سطح بالایی قرار دارند هستند و فده والورده نیز در ماه های اخیر تحسین همگان را بر انگیخته است. اما قرارداد مودریچ به زودی به پایان خواهد رسید و قطعا رئال مادرید برای خرید یک هافبک در تابستان اقدام خواهد کرد، هر چند بعید است لاتزیو با کمتر از رقم 100 میلیون یورو اجازه جدایی هافبک ارزشمندش را صادر کند.

لوکا مودریچ لاتزیو رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لوکا مودریچ لاتزیو رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۶۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»

در صورت انتقال ستاره تیم ملی فرانسه به رئال مادرید، پست او مشخص شد.

به گزارش فارس و به نقل از دیلی میل، گزارش‌ها حاکی از آن است که کیلیان امباپه موافقت کرده که در صورت انتقال به لالیگا در اواخر تابستان امسال، "به عنوان مهاجم مرکزی" برای رئال مادرید بازی کند.

به نظر می‌رسد این بازیکن 25 ساله پس از 6 سال حضور در پاریس تابستان از پاری سن ژرمن جدا شود و هر چه بیشتر به این زمان نزدیک می‌شود و به انتقالی طولانی مدت با لباس یک تیم اسپانیایی پایان می‌دهد.

نگرانی‌هایی در مورد اینکه کارلو آنچلوتی چگونه تیمش را در صورت پیوستن امباپه تشکیل خواهد داد،  وجود دارد چون حذف وینسیوس جونیور ستاره کهکشانی‌ها غیرممکن است اما به گفته آس، امباپه که پست مورد علاقه اش در جناح چپ است، چالش بازی به عنوان شماره 9 رئال مادرید را خواهد پذیرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ارزش خط حمله رئال 6 برابر کل لیگ ایران! خبرنگار اسپانیایی: امباپه با رئال 2 ماه پیش قرارداد امضا کرده

دیگر خبرها

  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است