Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا لک سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری پس از شکست امروز تیمش برابر تیم سوهان محمد سیما قم اظهار داشت: تیم ما امروز در بازی با سوهان محمد سیما بسیار خوب کار کرد. بازی کردن در قم برای هر تیمی سخت است و امروز هر ۲ تیم موقعیت‌های خطرناکی داشتند که می‌توانستند دروازه یکدیگر را باز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تیم ما به خاطر تجربه کم بازیکنان و اینکه نتوانستیم از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنیم،  شکست خورد. امیدوارم تا پلی آف بازیکنانم تجربه کافی را به دست آورند تا از آن‌ها بتوانیم به خوبی استفاده کنیم. به هر حال بعضی از بازیکنان موفق شدند از این فرصتی که به آن‌ها دادیم به خوبی استفاده کرده و برخی هم موفق به این کار نشدند. امیدوارم در مرحله پلی آف موفق شویم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و در پایان به جمع ۴ تیم پایانی صعود کنیم.

لک درباره داوری این بازی هم گفت: امیدوارم داورانی که امروز برای ما قضاوت کردند، در مرحله پلی آف حضور نداشته باشند. داور امروز اصلا تمرکز نداشت و من نمی‌دانم که حواسش کجا بود. امیدوارم در پلی آف از داورانی استفاده شود که به حق قضاوت کنند. دلیل عصبانی بودن من هم به این دلیل است که داور امروز بی جهت به بازیکنان هر ۲ تیم کارت نشان می داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رضا لک تیم فوتسال شهروند ساری لیگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۶۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اوسمار ویه را در نشست خبری بعد از این بازی گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم می خواهم درباره طرفدارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند تشکر کنم. این رابطه نزدیک بین ما با هواداران در شرایط سخت که امروز هم گاهی احساس کردیم به ما کمک می کند.

سرمربی پرپسولیس درباره تساوی دو تیم افزود: می دانستیم بازی سختی داریم. جزئیات بازی تعیین کننده بود. مهدی ترابی شانس خیلی خوبی داشت. پس از ۱۰ نفره شدن هم شانس داشتیم. امروز شانس خوبی داشتیم به صدر جدول برویم اما پنج بازی دیگر مانده است و ما تا آخر می جنگیم.

کد خبر 6094724 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد
  • اقدامات هیئت امنای با تجربه؛ جهش خوبی برای احیای موقوفات
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • محرم زیر باران زانو نزد (عکس)
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • اوسمار: شایسته پیروزی بودیم
  • اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • ده روسی: رم می‌تواند اولین تیمی باشد که بایرلورکوزن را شکست می‌دهد
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟