Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از فوت یک کودک و مصدومیت ۲ نفر در اثر انفجار گاز شهری در شهرستان ورامین خبر داد.

به گزارش ایسنا ، به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی شرق استان تهران ، سردار کیومرث عزیزی در جمع خبرنگاران گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر شنیدن صدای انفجار از یک منزل مسکونی در روستای علی آباد باغ خواص بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع در محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد در اثر نشت گاز انفجار رخ داده که منجر به تخریب منزل مذکور شده است.

فرمانده انتظامی ویژه شرق  استان بیان کرد: متاسفانه در اثر این انفجار دختر ۴ ساله خانواده جان خود را از دست داد و پدر و مادرش نیز مجروح که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: علت حادثه و برآورد میزان خسارات وارده از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی در دست بررسی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۶۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی نی‌ریز از کشف جسدی بعد از ۲۵ روز در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل و همدستش که اقدام به قتل برادرشان کرده بودند در این شهرستان دستگیر و روانه زندان شدند.

عظیم‌الله کرمی امروز، ۱۳ اردیبهشت با اعلام این مطلب بیان کرد: ماموران پلیس استهبان حین گشت‌زنی و اخبار واصله مطلع شدند که جسد فردی مذکر در اطراف باغات مدفون شده است که سریعا به محل مذکور اعزام و آن را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه و شناسایی جسد و تحقیقات تخصصی مشخص شد که مقتول ۴۴ ساله در فروردین‌ماه سال جاری به دلیل اختلافات خانوادگی با برادر خود درگیر و به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی نی‌ریز ادامه داد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند قاتل ۳۹ ساله به همراه دیگر برادرش که در انتقال جسد با وی همکاری داشته را شناسایی و با اقدامات فنی آنان را دستگیر کنند.

کرمی با بیان اینکه متهمین علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی اعلام کردند، گفت: قاتل و همدستش برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد تا در اختلافات فی مابین به مراجع قانونی مراجعه نمایند و با سعه صدر و گذشت در حق همدیگر از اینگونه حوادث ناگوار که مضرات جبران‌ناپذیر برای خانواده‌ها به دنبال دارد، جلوگیری کنند.  

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد
  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • تجلیل ساوجی‌ها از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • قدردانی ساوجی‌ها از اجرای طرح نور
  • وقتی کودک درون فرمانده تانک فعال باشد! (فیلم)
  • مصدومیت ۴ نفر بر اثر انفجار گاز شهری در مراغه
  • مصدومیت ۴ نفر بر اثر انفجاری گاز شهری در مراغه
  • درگیری ۲ همکلاسی در شوش منجر به قتل شد
  • ماجرای گازگرفتگی کودک کرجی چه بود؟
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد