Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین پنجمین روز خاکسپاری سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور خانواده این شهید بزرگوار در مصلی بزرگ جیرفت برگزار شد. ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جیرفت، آئین پنجمین روز خاکسپاری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عصر امروز با حضور خانواده این شهید بزرگوار در مصلی بزرگ جیرفت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار مارانی: تدبیر سپهبد سلیمانی سرمایه‌گذاری دشمنان را در فتنه داعش با شکست روبه‌رو کردقدردانی برادر ‌شهید سلیمانی از حضور کم‌نظیر مردم در مراسم بدرقه پیکر "حاج قاسم"‌ / زبانم برای تشکر ‌قاصر استامام جمعه کرمان: سردار سلیمانی جغرافیای جبهه مقاومت را گسترش دادجزئیات مراسم هفتمین روز تدفین سپهبد سلیمانی در کرمان اعلام شد

این مراسم که با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه و همرزم سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی همراه بود.

به گزارش تسنیم در این مراسم که با حضور پر شور مردم شهرستان جیرفت و مداحی و روضه خوانی همراه بود شاعران جنوب استان کرمان با شعرخوانی ارادت خود به سردار دل‌ها را بیان کردند.

انتهای پیام/513/ ع

R7860/P1494/S6,67/CT8 واژه های کاربردی مرتبط سردار قاسم سلیمانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار قاسم سلیمانی شهید سپهبد قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی تشییع پیکر سپهبد قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۷۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان نخستین مراسم سالگرد درگذشت مرحوم سردار صفارزاده در بهشت حضرت معصومه (س) شهر مقدس قم برگزار شد.

‌در این مراسم سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، سردار آذرنوش مشاور فرهنگی وزیر، غفور کارگری رییس و سید محمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک و جمع دیگری از مدیران ورزشی و فرهنگی حضور داشتند و با قرائت فاتحه یاد و نام این مدیر ارزشمند را گرامی داشتند.

وزیر ورزش و جوانان پیش از حضور در این مراسم، به زیارت آستان قدس حضرت معصومه (س) کریمه اهل بیت رفت.

کد خبر 6089255

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد