Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شرکت پشتیبانی امور دام کشور، دومین گردهمایی مدیران ستادی و استانی شرکت پشتیبانی امور دام کشور در سال 98 با حضور عباسی معروفان مدیر عامل و دیگر اعضای هیأت مدیره شرکت  با محوریت" تهیه و تأمین مواد پروتئینی و نهاده های دامی" برگزار گردید.

عباسی معروفان در این جلسه  با تشریح  شرایط موجود کشور، سیاست های جدید شرکت برای تامین نهاده ها و اقلام مورد نیاز مردم را اعلام و خواستار همکاری هرچه بیشتر مدیران استانها برای ذخیره سازی و نگهداری اقلام مورد نیاز مردم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورود کشتی های حامل کنجاله سویا و ذرت

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: با توجه به ورود کشتی های حامل کنجاله سویا و ذرت و با توجه به برنامه ریزی های انجام شد قطعا هیچ کمبودی در تامین نهاده های دامی در کشور نخواهیم داشت و آرامش همچنان در بازار حاکم خواهد بود.

وی اظهار داشت: بررسی میزان ذخیره سازی مواد پروتئینی، هماهنگی های بیشتر برای انتقال نهاده های دامی از بنادر به مراکز استانها، تهیه فضای مناسب برای ذخیره سازی نهاده ها، رعایت استانداردهای لازم برای نگهداری باکیفیت محصولات، حمایت از مرغداران و خرید منصفانه محصولات و رصد لحظه ایی بازار مرغ و گوشت  به منظور حفظ آرامش بازار باید مورد توجه قرار گیرد.

مصرف مرغ 11 درصد افزایش یافت

در ادامه این جلسه معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی و رئیس هیات مدیره شرکت پشتیبانی امور دام با تشکر از زحمات مدیران استانها، از اعلام نمره قبولی به شرکت پشتیبانی امور دام  افزود: با وجود تحریم های بی سابقه غرب و با وجود رشد 11 درصدی مصرف گوشت و تخم مرغ در کشور شاهد کاهش قیمت و افزایش تولید  این محصولات بوده ایم.

 کمبودی برای شب عید نداریم

وی گفت: با توجه به نزدیکی ماههای پایانی سال و ایام نوروز و همچنین فرارسیدن ماه مبارک رمضان در تأمین و عرضه مواد پروتئینی( گوشت و مرغ) و نهاد ه های دامی کمبودی در کشور نخواهیم داشت.

رضایی خاطر نشان کرد: میزان تولید تخم مرغ به یک میلیون تن رسیده است و میزان تولید مرغ نیز مرز دو میلیون تن را پشت سر گذاشته است که یک رکورد خوب برای صنعت دام و طیور است.

رئیس هیات مدیره شرکت پشتیبانی امور دام کشور در پایان به انسجام و همدلی میان همه همکاران و با مدیریت معروفان در راس شرکت اشاره و افزود:  امیدواریم سال 98 نیز با موفقیت پشت سر گذاشته  شود.

در ادامه این جلسه مدیران استانی با ارائه گزارشی از فعالیت ها مهمترین مشکلات خود را بیان و پاسخ های لازم را از مدیر عامل و معاونین و مدیران ستادی دریافت نمودند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۷۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی استان اصفهان نسبت به کل کشور

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری اصفهان گفت: سال جاری از محل تسهیلات پست بانک توانستیم ۲,۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به امور روستایی اختصاص دهیم که استان اصفهان توانست ۱,۰۰۰ میلیارد تومان یعنی ۴۰ درصد این اعتبار را طی سه مرحله در اختیار گیرد و این برای ما یک دستاورد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید جوهری امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در همایش رؤسای شوراهای استان اصفهان با اشاره به مشکلات زیرساختی دفتر امور روستایی اظهار کرد: سال جاری از محل تسهیلات پست بانک توانستیم ۲,۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به امور روستایی اختصاص دهیم که استان اصفهان توانست ۱,۰۰۰ میلیارد تومان یعنی ۴۰ درصد این اعتبار را طی سه مرحله در اختیار بگیرد و این برای ما یک دستاورد بود.

وی افزود: با این اعتبار می‌توان طبق مصوبه ۳۱۳ ماشین‌آلات کشاورزی و عمرانی و خدماتی خریداری کرد؛ حدود ۱۳۰ ماشین‌آلات خریداری شده است که سال گذشته تعدادی از آن‌ها به‌کار گرفته شد و بنا داریم سال جاری نیز تعداد دیگری را افتتاح کنیم، همچنین با پیگیری شوراهای شهرستان‌ها در اختیار شرکت تعاونی شهرستان‌ها قرار خواهد گرفت.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری اصفهان تاکید کرد: سال جاری در مصوبه برای منطقه پشتکوه سه ظرفیت خرید با سود ۸ درصد در نظر گرفتیم، اما مسئولان آن بخش گفتند که ما به آن نیاز نداریم، با این حال چادگان در سال گذشته ۷ دستگاه ماشین کشاورزی خریداری کرد، بنابراین شهرستان‌ها نمی‌توانند ادعا کنند که چیزی به آنها اختصاص داده نشده است.

وی ادامه داد: در حالی که کل کشور علیه اعتبار دریافتی اصفهان موضع گرفتند، اما شهرستان‌های این استان از ظرفیت به‌وجود آمده استفاده نمی‌کنند.

جوهری گفت: آموزش شوراها را در دستور کار داریم، این در شرایطی است که در سنوات قبل بودجه برای این کار نبود.

وی در رابطه با بحث اعتبارات ارزش افزوده، تصریح کرد: در سال گذشته ۸ هزار میلیارد اعتبار واریزی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از محل ارزش افزوده انجام شد که به‌واسطه قانون ۳۰ درصد افزایش یافته است و امسال به جای اینکه زیاد شود کاهش یافته است، از طرفی تورم مزید بر علت شده است؛ در سال ۱۴۰۲ این میزان به دلیل برداشت اعتباراتی که دولت برای هدفمندی یارانه‌ها برداشت کرده کاهش یافت و باید پیگیری شود در عین حال محدودیت‌های دولت را هم درک می‌کنیم.

کد خبر 750044

دیگر خبرها

  • امکان تامین نهاده دام و طیور با کشت فراسرزمینی/می توان هاب غذایی منطقه شد
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • مرغداران وارد بازی مافیایی واردات مرغ نشوند
  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • تامین ۲.۵ تا ۳ درصد برق کشور در نیرو‌گاه شهید مفتح
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی استان اصفهان نسبت به کل کشور
  • از افزایش تراز آب دریاچه ارومیه تا آغاز تولید بنزین از متانول
  • نیاز مصرف برق کشور در سال جدید رشد شتابانی دارد
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟