Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@11:58:52 GMT

دستگیری عامل قتل در دانشگاه امام صادق(ع)

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۸۷۳۱۰

دستگیری عامل قتل در دانشگاه امام صادق(ع)

سرهنگ ضرغام آذین رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: حدود ۱.۵ ساعت پیش افرادی که در همسایگی دانشگاه امام صادق (ع) زندگی می‌کردند با مرکز فوریت‌های پلیس (۱۱۰) تماس می‌گیرند و قتلی را گزارش می‌کنند.

وی افزود: بعد از این تماس، تیم عملیات کلانتری ۱۳۴ در محل حاضر می‌شود و تحقیقات آغاز می‌شود و مشخص می‌شود که درگیری بین دو تن از کارمندان این دانشگاه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری ۱۳۴ گفت: طی یک عملیات پلیسی، متهم در خیابان خوردین دستگیر می‌شود و به قتل اقرار می‌کند و علت قتل را هم اختلاف مالی و کاری عنوان می‌کند.

وی گفت: قاتل که فردی ۴۴ ساله است می‌گوید که من نگهبان دانشگاه امام صادق بودم و مقتول که فردی ۴۷ ساله است مدیر عمومی و مسئول تدارکات دانشگاه امام صادق بوده است که از مدت‌ها قبل با هم اختلاف مالی و کاری داشتیم.

سرهنگ آذین تصریح کرد: این متهم در بخش دیگری از اظهاراتش عنوان می‌کند که امشب هنگامی که مسئول تدارکات (مقتول) محل را ترک کرده و قصد رفتن به خانه را داشته است درگیری بین ما پیش می‌آید و با یک میلگرد به سر او ضربه وارد کردم که این ضربه موج کشته شدن و جان باختن او می‌شود.

رئیس کلانتری ۱۳۴ افزود: با توجه به اقرار متهم، پرونده در اختیار مرجع قضائی برای رسیدگی بیشتر قرار گرفت.

کد خبر 4823884 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: قتل دستگیری قاتل قاسم سلیمانی شورای شهر تهران شهرداری تهران دستگیری سارق وزارت آموزش و پرورش شهر تهران محسن هاشمی سقوط هواپیما سردار سلیمانی مترو قوه قضاییه آلودگی هوا سیدابراهیم رئیسی مراسم تشییع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۷۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، با اجرای طرح شناسایی و دستگیری سارقان توسط ماموران کلانتری ۱۵ آزادگان ۷ فقره سرقت را طی هفته گذشته کشف و در این راستا ۳ نفر را دستگیر کردند.
 
مأموران کلانتری ۱۵ آزادگان در راستای اجرایی کردن طرح مبارزه با سرقت در سطح شهرستان یزد در هفته گذشته موفق شدند ۳ سارق با ۷ فقره سرقت دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل و دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران