Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد گنج زاده نماینده وزن 84+ کیلوگرم تیم ملی کاراته کشورمان در فینال مسابقات لیگ سری آ شیلی با شکست نماینده آلمان به پنجمین مدال طلای کاراته ایران دست یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نخستین مرحله رقابت‌های لیگ جهانی کاراته، موسوم به کاراته وان سری A  در سال 2020 از روز (جمعه) با حضور ۴۶۶ کاراته‌کا از ۶۵ کشور به میزبانی کشور شیلی و در شهر سانتایگو آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجاد گنج زاده نماینده وزن 84+ کیلوگرم تیم ملی کاراته کشورمان در فینال این رقابت‌ها با شکست نماینده آلمان موفق شد مدال طلا را کسب کند و پنجمین مدال طلای ایران رقم خورد.

وزن ۸۴+ کیلوگرم:

دور اول:
سجاد گنج زاده ۹
الکساندر بنجامین ریوست از کانادا صفر

دور دوم:
سجاد گنج زاده ۳
برایان ایر از آمریکا ۱

نیمه نهایی:

سجاد گنج زاده ۱
صالح اباذری صفر

فینال:

گنج زاده 2

جاناتان هورنه صفر

امروز، رزیتا علیپور نماینده وزن 61- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان با شکست نماینده صربستان در فینالیست کاراته ایران ناینده فرانسه را شکست داد و نخستین مدال طلای سال 2020 را برای کاراته ایران رقم زد.

بهمن عسگری نماینده وزن 75- کیلوگرم تیم ملی کاراته کشورمان در فینال مسابقات لیگ جهانی کاراته وان شیلی در فینال این رقابت‌ها با شکست نماینده برزیل به مدال طلا دست یافت.

ذبیح الله پورشیب نماینده وزن 84- کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان کشورمان درفینال کاراته وان سری آ شیلی به فینال این رقابت‌ها راه یافت.

حمیده عباسعلی نماینده وزن 68+ کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در فینال لیگ جهانی کاراته وان شیلی به مصاف نماینده چین رفت و به شکست این کاراته کا چهارمین مدال طلا را کسب کرد.

صالح اباذری نماینده وزن 84+ کیلوگرم تیم ملی کاراته کشورمان در رده بندی مسابقات لیگ جهانی سری آ شیلی با شکست نماینده آمریکا موفق به کسب مدال برنز شد.

هدایت تیم ملی مردان برعهده سید شهرام هروی است و سمانه خوش قدم نیز هدایت تیم ملی بانوان را برعهده دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کاراته ورزشی سجاد گنج زاده شیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۷۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبقت‌اللهی و رستمیان به فینال تپانچه ۱۰ متر باکو نرسیدند

دو نماینده ایران در مرحله مقدماتی تپانچه بادی زنان جام جهانی باکو از رسیدن به فینال بازماندند. 

به گزارش ایسنا، در جریان مسابقات تیراندازی جام جهانی در باکوی آذربایجان دو ملی‌پوش ایران از رسیدن به فینال بازماندند. هانیه رستمیان با رکورد ۵۷۲ در رده هجدهم ایستاد و گلنوش سبقت‌اللهی نیز با رکورد ۵۶۰ در رده پنجاه و هفتم قرار گرفت.

پیش از این نیز سجاد پورحسینی در تپانچه بادی مردان به فینال نرسیده بود. همچنین در میکس تپانچه تیم ایران با ترکیب گلنوش سبقت‌اللهی و سجاد پورحسینی با رکورد ۵۶۶ در رده بیست و چهارم ایستاد و از صعود به فینال بازماند. 

مسابقات تیراندازی جام جهانی از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در سه رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی به میزبانی باکو آذربایجان انجام می‌شود. ایران در این مسابقات تنها در بخش تفنگ و تپانچه نماینده دارد. 

امتیاز مسابقات جام جهانی در رنکینگ المپیکی تیراندازان تاثیرگذار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • سبقت‌اللهی و رستمیان به فینال تپانچه ۱۰ متر باکو نرسیدند
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران