Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@23:15:37 GMT

کوهنوردان گمشده، زنده و سالم هستند

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۸۷۳۲۵

محمد هادی مفضل در گفت و گو با ایسنا، افزود: براساس تماس فدراسیون کوهنوردی کشور مبنی بر مفقود شدن ۴ کوهنورد تهرانی در منطقه هرمزگان از اوایل صبح امروز(۲۲ دی ماه) تیم جستجو نجات برای یافتن چهار کوهنورد در سه نقطه شروع به جستجو کرد که براساس رایزنی و پیگیری اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان قرار بود ساعت ۸:۳۰ صبح بالگرد در اختیارمان قرارگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی بالگرد در ساعت ۱۶ آماده پرواز شد که پس از ۳۰ دقیقه جست و جو از طریق هوا موفق به ردیابی گمشدگان نشدیم و ادامه عملیات به فردا صبح انجامید.
مفضل با اشاره به اینکه خوشبختانه تیم زمینی امدادی اعزام شدن موفق شد با این گروه تماس برقرار کند، اضافه کرد: کوهنوردان یاد شده زنده و سالم هستند و منتظر اقدامات بعدی هستیم تا بتوانیم این افراد را از این گرفتاری نجات دهیم.
رئیس هیئت کوهنوردی استان هرمزگان ادامه داد: این افراد در منطقه ای بسیار صعب العبور در نقطه ای بنام دشت گوران منطقه گل اندام  و کوهی به نام کمیلی ما بین فین از توابع شهرستان بندرعباس و رویدر از توابع شهرستان بندرخمیر قرار دارند.
وی با اشاره به اینکه قرار است فردا(۲۳ دی ماه) مجدد بالگرد به پرواز درآید و این عملیات به سرانجام برسد، بیان کرد: البته یک تیم ۷ نفره از شهر رویدر از ساعت ۱۰ صبح امروز به نقطه مورد نظر در حرکت است.
مفضل در پایان با تقدیر از پیگیری های معاون امور عمرانی استاندار هرمزگان، مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان، شهردار رویدر، تیم پروازی سپاه و گروه امداد و نجات هیئت کوهنوری استان، خاطرنشان کرد: کوهنوردان گرفتار شده با هماهنگی راهنمایان محلی اقدام به پیمایش کرده بودند و هیچ گونه هماهنگی با هیئت کوهنوردی استان نداشتند و از قبل هیئت استان به واسطه در پیش بودن شرایط جوی ممنوعیت پیمایش را در تمام نقاط استان اعلام کرده بودیم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۷۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل زکی امدونی به منچستریونایتد از روی نقطه پنالتی (منچستریونایتد 1-1 برنلی)

زکی امدونی گل اول برنلی را به ثمر رساند.

دانلود (1.3MB)

دیگر خبرها

  • گل زکی امدونی به منچستریونایتد از روی نقطه پنالتی (منچستریونایتد 1-1 برنلی)
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس
  • جمعه به یاد ماندنی با کوهنوردان دیار الوند
  • تبدیل منطقه حفاظت شده به گردشگری/ واگذاری بهشت گمشده در فارس
  • تامین مولد سالم تولید ایمن و پایدار را به‌دنبال دارد
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • هشدار مهم هواشناسی به کوهنوردان
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت