Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: تمام امکانات و ظرفیت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان برای کمک رسانی به مردم سیل زده بسیح شده اند.

سید خلیل منبتی در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در ۶ شهرستان و ۱۸۲ روستا اعلام خسارت شده که به علت بسته بودن مسیرها هنوز آمارگیری دقیق امکان پذیر وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: ۳۰ اکیپ تخصصی برای آمارگیری دقیق ساماندهی شده اند تا به سرعت میزان خسارات وارده و ملزومات کمک رسانی را احصا نمایند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: وقوع سیل و آبگرفتگی در شهرستای نیکشهر ، فنوج ، قصرقند ، کنارک ، چابهار و دلگان رخ داده و همکاران پرتلاش ما با همکاری سایر دستگاه های امدادرسان استان از نخستین ساعات وقوع سیل در منطقه حضور دارند.
وی گفت:با توجه به سطح و گستره وسیع وقوع سیلاب اقدامات فوری برای اسکان موقت مردم سیل زده در حال انجام است.

منبتی خاطرنشان کرد: برای بالغ بر ۳۰هزار خانوار در استان نیاز به تجهیزات امدادی شامل چادر، پتو، لوازم گرمایشی، مواد غذایی ، لوازم بهداشتی، پوشاک،کنسروجات ،آب معدنی،موتور برق،کف کش، لجن کش و قایق امدادی و ست امدادونجات وجود دارد.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن سیل سیستان و بلوچستان انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۷۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا

 پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان در پیامی به احمد ادریس، دبیرکل جمعیت صلیب سرخ کنیا از آمادگی کشورمان برای کمک به سیل زدگان این کشور خبر داد. در متن این پیام آمده است:

« جناب آقای دکتر احمد ادریس

دبیرکل محترم جمعیت صلیب سرخ کنیا

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب احترام خود را به جنابعالی، کارکنان و داوطلبان محترم جمعیت صلیب سرخ کنیا ابلاغ می‌کند. متاسفانه، مطلع شدیم بارش باران‌های شدید منجر به شکسته شدن سد در شمال شهر نایروبی و جاری شدن سیل شده است. به طوری که موجب کشته و مجروح شدن تعدادی از افراد شده است.

در این شرایط سخت، از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب همدردی خود را به جنابعالی، تمام همکاران جمعیت صلیب سرخ کنیا، افراد متاثر اعلام کرده و با خانواده‌های جان ‌باختگان ابراز همدردی می‌کنیم. همچنین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به منظور حمایت از عملیات بشردوستانه به نفع سیل‌زدگان اعلام آمادگی می‌کند.

بهترین‌ها را برای جنابعالی و همکارانتان در فعالیت‌های بشردوستانه آرزو دارم.»

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بسیج تمامی امکانات برای رفع آبگرفتگی‌ها در دزفول
  • آبگرفتگی اماکن مسکونی در خوی/ امکانات شهرداری بسیج شد
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا به صورت رایگان و با تمام امکانات در ایران
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • نگاهی به سینمای کارگری ایران به مناسبت روز کارگر
  • بسیج تمامی امکانات برای جلوگیری ازخسارت احتمالی بارندگی درخوزستان
  • بسیج امکانات برای جمع آوری و انتقال گندم کشاورزان خوزستان
  • اجرای طرح «روز دفتر مدرسه» در آموزش و پرورش سمنان/ کار معلم در هیچ زمانی فراز و نشیب نداشته و معلم همیشه معلم است