Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، تیم فوتسال ملی حفاری در آخرین دیدار مرحله گروهی برابر میزبان خود ارژن شیراز با حساب ۲ بر صفر شکست خورد و ششمین شکست متوالی در کارنامه این تیم ثبت شد.

ارژن در لیگ برتر حفظ شد و ملی حفاری به عنوان تیم هشتم به مرحله پلی آف صعود کرد.

اهورای بهبهان نیز با نتیجه ۲ بر یک برابر میهمان خود فرش آرای مشهد به برتری رسید و با قرار گرفتن در رده دوازدهم، ضمن ماندن در لیگ برتر، به کار خود در مرحله گروهی پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتسال لیگ برتر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۷۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید مونیخ را با نتیجه ای خوب ترک کرد و هفته بعد در برنابئو می تواند با شکست بایرن راهی فینال لیگ قهرمانان شود. بهترین بازیکن میدان وینیسیوس بود که توانست هر دو گل رئال را بزند.

او در دقیقه 24 روی پاس استثنایی تونی کروس توانست نویر را مغلوب کند و در اواخر بازی نیز از روی نقطه پنالتی بازی را 2-2 برابر کرد.

دوربین ها در این بازی چند بار فلورنتینو پرز، رئیس رئال، را روی سکوها نشان دادند که در یکی از موارد بعد از گل دوم وینیسیوس بود. پرز از جایش تکان نخورد و در چهره او نیز حس خاصی دیده نمی شد در حالی که وینی توانسته بود شب رئال را در مونیخ نجات دهد. آاس نوشته است که پرز به گل اول وینی نیز واکنش خاصی نشان نداد.

شاید در تمام سال های گذشته تنها واکنش جدی پرز به یکی از گل های رئال در فینال 2014 لیسبون برابر اتلتیکو و گل دقیقه 93 سرخیو راموس بود که مانع از شکست رئال شد. پرز از خوشحالی بلند شد و با هیجان فراوان برای راموس دست زد.

دیگر خبرها

  • جام حذفی ایران؛ از درخشش کرمانی‌ها تا شکست‌ناپذیری مس رفسنجان
  • واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)
  • چهارشنبه، روز نجات سپاهان و تراکتور
  • وارث به حق کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور و گلزنی در ۳ نیمه نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!