Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصرایران- برای مخاطبان دنیای تیونینگ بویژه طرفداران خودروهای آلمانی، نام " آ ب ت" جایگاه ویژه ای دارد زیرا موسسه آ ب ت اشپورت لاین از شهر کمپتن ایم آلگوی سابقه ای بالغ بر 120 سال در این صنعت دارد. آ ب ت همکاری بسیار نزدیکی با گروه فولکس واگن و بویژه محصولات خانواده آئودی، اشکودا و سئات دارد.

امروز هم سراغ یکی از پروژه های آ ب ت می رویم که روی کراس اوور زیبای  اس کیو8 آئودی اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانند اکثر محصولات تیونر مذکور، رنگ مشکی به عنوان تم اصلی کار انتخاب شده و شاهد استفاده از یک کیت بدنه جدید هستیم که در آن اسپویلر جدید در بخش دماغه و همچنین تغییرات در بامپر(سپر) عقب و خروجی دوقلوی اگزوز در طرفین دیفیوزر می شود.

این کراس اوور از آئودی در حالت استاندارد نیز طراحی فوق العاده زیبا و روح اسپرت دارد که همین ویژگی موجب شده تا تیونرها علاقه خاصی به کار روی آن داشته باشند. آ ب ت 4 مدل مختلف رینگ برای این محصول در نظر گرفته که بسته به انتخاب مشتری روی خودرو نصب می شود. نمونه 22 اینچی 10 پره به رنگ مشکی براق یا مات یکی از جذاب ترین گزینه ها است. نمونه 23 اینچی نیز برای این مدل قابل سفارش است.

در بخش پیشرانه از موتور 8 سیلندر توربو دوقلو  4 لیتری در ترکیب با یک موتور الکتریکی 48 ولتی هیبرید ملایم استفاده شده که مجموعا 503 اسب بخار خروجی و 715 پوندفوت گشتاور دارد که در مقایسه با شرایط استاندارد موتور با 429 اسب بخار خروجی و 664 پوندفوت گشتاور، تغییرات مثبتی را به نمایش گذاشته است.

موتور قدرتمند و گشتاور فوق العاده، این خودرو را به هیولای جاده های برفی و لغزنده تبدیل کرده است.

این خودرو طی 4.6 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت می رسد که این زمان برای موتور استاندارد برابر با 4.8 ثانیه است.

ارتقا سیستم تعلیق نیز امکان تنظیم ارتفاع را در اختیار مشتریان قرار می دهد. انتخاب حالت پایین ترین ارتفاع ممکن در این سامانه موجب می شود تا کراس اوور آئودی 65 میلیمتر در مقایسه با وضعیت استاندارد قابلیت کاهش ارتفاع داشته باشد.

بیشتر بخوانید: ارباب حلقه ها و کوپه 4 درب 2019 (+فیلم و تصاویر) کراس اوور لوکس آئودی؛ هیولای 140 هزار دلاری! (+تصاویر) "ب ام و" و کراس اووری که قاتل سدان و کوپه است! (+فیلم و تصاویر) کیا موتورز و معرفی فرزند هرکول/ نقد و بررسی شاسی بلند 22 هزار دلاری با مدل 2021 (+تصاویر)  

 

لینک کوتاه: asriran.com/002yI8

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تیونینگ ای بی تی اسب بخار آئودی خودرو عصرایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۸۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+شرایط

بیست و چهارمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران روز سه شنبه  ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بیست و چهارمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران درحالی در روز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 برگزار می‌شود که طی23 جلسه حراج شمش در این مرکز، مجموعا  3165 کیلوگرم شمش طلای استاندارد مبادله شده است.

فروش 190 کیلو طلا در حراج امروز+قیمت

 

علاقمندان جهت شرکت در این جلسه می توانند مبلغ 3 میلیارد و500 میلیون ریال (350 میلیون تومان) به عنوان وجه الضمان به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد تا ساعت 24 روز دوشنبه مورخ 17 اردیبهشت ماه 1403 پرداخت کنند.

این حراج از ساعت 12 الی 16 روز سه شنبه هفته جاری در مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد. حراج بیست و چهارم در دو بخش عمده و خرد برگزار می شود و متقاضیان می توانند حداکثر 25 شمش طلای استاندارد در هفته تقویمی خریداری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از اولین گروه سفیران استاندارد در خراسان رضوی
  • (تصاویر) ساعت فوق‌مقاوم شیائومی با ۱۵ استاندارد نظامی
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد +شرایط
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+شرایط
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • چری در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ با رویکرد «اکوسیستم متنوع»
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • (عکس) رونمایی رسمی از چری اومودا ۷
  • ثبت بیش از ۱۱ هزار زایمان طبیعی در البرز
  • سرعت شبکه 6G در آزمایش جدید به ۱۰۰ گیگابیت بر ثانیه رسید