Web Analytics Made Easy - Statcounter

فینال سوپرکاپ اسپانیا بین رئال مادرید و اتلتیکو مادرید برگزار شد.

طرفداری- بعد از تساوی بدون گل در 120 دقیقه تلاش جانانه، رئال مادرید موفق شد بار دیگر در ضربات پنالتی رقیب همشهری را 4-1 شکست داده و قهرمان سوپرکاپ اسپانیا شود.

اطلاعات بازی تاریخ برگزاری: یکشنبه | 22 دی 1398 ساعت برگزاری: 21:30 به وقت تهران محل برگزاری: ورزشگاه کینگ عبدالله | عربستان داور بازی: آقای خوزه ماریا سانچز مارتینز شرح بازی

دقیقه '8 شوت مودریچ از پشت محوطه به راحتی در اختیار اوبلاک قرار گرفت؛ رئال مادرید با همان سیستم و نفرات بازی قبلی به میدان رفته و کنترل بیشتری بر بازی دارد اما اتلتیکو مثل والنسیا دست و پا بسته عمل نکرده و در پیش روی های خود خطرناک ظاهر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه '14 روی پاس اشتباه راموس، فلیکس داخل محوطه صاحب موقعیتی عالی شد اما ضربه ضعیف این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت تا شانس با کاپیتان رئال مادرید باشد.

دقیقه '20، اتلتیکو با پرسینگ شدید خود اجازه بازیسازی و حتی خروج حریف از نیمه زمین خودی را هم نمی داد و روی همین برنامه، موراتا پشت محوطه صاحب توپ شد اما شوت محکمش از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه '42 کرنر ارسالی کروس با ضربه سر خطرناک کاسمیرو از بالای دروازه به بیرون رفت. نیمه اول بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم، در دقیقه '48 یوویچ روی یک ضدحمله به تنهایی از میانه میدان توپ را تا داخل محوطه اتلتیکو و بین چند مدافع حریف پیش برد اما قبل از زدن ضربه، توپش را به کرنر فرستادند. یوویچ عملکرد خوبی ارائه می کرد و در دقیقه '51 ضربه پای چپ خطرناکش با اختلاف خیلی کم از کنار دروازه به بیرون رفت تا جدی ترین موقعیت تیمش را خلق کرده باشد.

در دقیقه '60 رودریگو جای ایسکو را گرفت. دقیقه '67 والورده فرصتی طلایی را از دست داد؛ نفوذ یوویچ و ارسال او به دهانه دروازه، روی سر والورده فرود آمد اما ضربه عجیب این بازیکن به زانوی خودش برخورد کرد و به شکلی باور نکردنی به بیرون رفت. دقیقه '80 موراتا داخل محوطه شش قدم و از زاویه ای نسبتاً تنگ به توپ ضربه زد که کورتوا با واکنشی عالی راه توپ را بست و تن به کرنر داد.

در دقیقه '83 ماریانو دیاز به جای یوویچ وارد میدان شد. دقیقه '89 مارکوس یورنته جای لودی را گرفت تا مقابل تیم سابقش به میدان برود. دقیقه '1+90 توپ نزدیک نقطه پنالتی نصیب رودریگو شد اما ضربه زمینی این بازیکن به جایی رفت که اوبلاک انتظارش را داشت و مهار شد. دقیقه '3+90 ضربه ایستگاهی از فاصله دور برای اتلتیکو، در حالیکه همه انتظار ارسال توپ را داشتند، توماس پارتی اقدام به زدن ضربه مستقیم کرد که کورتوا غافلگیر نشد و به خوبی توپ را دفع کرد. در نهایت بازی با تساوی 0-0، مثل آخرین فینال لیگ قهرمانان بین دو تیم، به وقت های اضافه کشیده شد.

وقت های اضافه

دقیقه '92 ویتولو وارد محوطه جریمه رئال مادرید شد اما تحت فشار راموس، ضربه ای با پای چپ زد که کورتوا با واکنشی دیگر تن به کرنر داد. تعویض سوم سیمئونه، ورود ساویچ به جای خیمنز در دقیقه '98 بود. تعویض آخر روخی بلاکو هم در دقیقه '101 حضور آریاس به جای فلیکس بود. دقیقه '103 وینیسیوس هم جای کروس را گرفت.

دقیقه '106 ارسال توپ از سمت راست، و ضربه آکروباتیک موراتا در داخل محوطه با واکنش پای عالی کورتوا به کرنر فرستاده شد. دقیقه '110 فرصت خطرناک رئال مادرید، با شوت مودریچ و دفع اوبلاک شروع شد و در برگشت ضربه ماریانو را هم اوبلاک به کمک مدافعان دور کرد. بازی در اوج حساسیت و سرعت از سوی هر دو تیم دنبال می شد؛ در دقیقه '115 در حالیکه موراتا با فراری که روی اشتباه کارواخال شروع شده بود، در آستانه تک به تک شدن بود، والورده با تکلی از پشت، او را پشت محوطه نقش بر زمین کرد تا با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شود و شاید یک گل را برای تیمش خرید.

ضربه ایستگاهی برای اتلتیکو از دست رفت اما در ادامه ارسال تریپیر از سمت راست در حالیکه به پای مندی خورده و تغییر مسیر داده بود، در آخرین لحظه توسط کورتوا از روی خط دروازه به کرنر فرستاده شد. کورتوا به تنهایی مثل دیواری مستحکم مقابل ضربات و فشار بازیکنان اتلتیکو ایستاده بود و این بار در دقیقه '119 شوت کوریا را دفع کرد. بازی به هر ترتیبی بود با تساوی 0-0 به پایان رسید تا رئال مادرید 10 نفره، آماده ضربات پنالتی مقابل رقیب همشهری شود.

ضربات پنالتی دنی کارواخال: گل سائول: تیر دروازه رودریگو گوئس: گل توماس پارتی: مهار کورتوا لوکا مودریچ: گل کیرون تریپیر: گل سرخیو راموس: گل

رئال مادرید با کسب پیروزی 4-1 در ضربات پنالتی باز هم اتلتیکو را ناکام گذاشت و نهمین جام قهرمانی زیدان در قامت سرمربیگری رئال مادرید به دست آمد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۸۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات سری A ایتالیا ناپولی و رم در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا به مصاف همدیگر رفتند. شاگردان دنیله ده‌روسی ابتدا با گل پائولو دیبالا از روی نقطه پنالتی جلو افتادند اما ناپلی‌ها خیلی زود به این گل پاسخ دادند و در دقایق پایانی هم موفق به زدن گل دوم شدند، این پایان کار نبود و رم با گل تامی آبراهام گل دوم را به ثمر رساند.

بازی را بازیکنان رم بهتر آغاز کردند. در دقیقه شش ضربه سر خطرناک پلگرینی با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۶ شوت کواراتسخلیا با فاصله نسبتا زیادی از کنار دروازه راهی اوت شد.

حدود ۱۰ دقیقه بعد دیبالا در نزدیکی محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد اما ضربه‌اش با برخورد به مدافع حریف منحرف شد.

در دقیقه ۳۶ آنگیسا روی پاس اوسیمن به توپ رسید اما ضربه‌اش با واکنش زیبای اسویلار دفع شد.

در ادامه نیمه اول دو تیم موفق به خلق حمله دیگری نشدند و بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در دقیقه ۵۶ ضربه پولیتانو از زاویه بسته با واکنش زیبای اسویلار مواجه شد.

سه دقیقه بعد به دلیل خطای ژسوس بر روی سردار آزمون، رم صاحب یک ضربه پنالتی شد و دیبالا توانست این پنالتی را تبدیل به گل کند.

با این حال این گل خیلی زود توسط ناپولی پاسخ داده شد. شوت ماتیاس اولیورا در دقیقه ۶۴ با برخورد به مدافع منحرف و وارد دروازه اسویلار شد.

در دقیقه ۷۳ کواراتسخلیا در مقابل دروازه صاحب توپ شد اما ضربه‌اش را اسویلار به خوبی مهار کرد.

در دقیقه ۸۱ با تکل سانچز روی کواراتسخلیا این بار ناپولی به یک پنالتی رسید و ویکتور اوسیمن توانست گل دوم میزبان را به ثمر برساند.

پس از این گل رم کاملاً جلو کشید تا از شکست خارج از خانه فرار کند. در دقیقه ۸۸ روی ارسال  کرنر، اندیکا با ضربه سر توپ را به مقابل دروازه فرستاد و در آنجا آبراهام با یک ضربه سر دیگر بازی را مساوی کرد.

در ادامه اما اتفاق دیگری رخ نداد و بازی با همان نتیجه ۲-۲ به پایان رسید. با این تساوی رم در رتبه پنجم ۵۹ امتیازی شد و ناپولی هم با ۹ امتیاز کمتر در جایگاه هشتم ایستاد.

دیگر خبرها

  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • لورکوزن 2-2 اشتوتگارت: تیم آلونسو بباز نیست!
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!