Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:19:43 GMT

ایران برای تیم کانادایی روادید صادر کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۸۸۳۵۵

ایران برای تیم کانادایی روادید صادر کرد

به گزارش رویترز، فرانسوا فیلیپ گفت: به دنبال حادثه مرگبار سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین تهران برای هشت نفر از تیم کارشناسان کانادایی روادید صارد کرده است و انتظار می رود که اعضای تیم روز دوشنبه وارد تهران شوند.  

وی توییتر نوشت: سه تن از اعضای یک تیم روز شنبه برای ایجاد پایگاه عملیاتی به ایران پرواز کرده بودند و هشت نفر دیگر نیز روز دوشنبه به این تهران سفر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به نوشته فیلیپ: ما انتظار داریم تیم کاملاً آماده باشد تا کارهای مهم خود را از فردا آغاز کنند.  

ایران و کانادا در حال حاضر دارای هیچ رابطه دیپلماتیکی نیستند.  

"جاستین ترودو" نخست وزیر کانادا روز گذشته گفت: ایران مسئولیت سقوط هواپیمای غیرنظامی اوکراینی را پذیرفته و خانواده قربانیان این سانحه انتظار دارند با همکاری ایران، عدالت اجرا و پاسخ سوالات آن‌ها داده شود.  

وی بیان کرد: تمرکز ما روی ارائه حمایت‌های کنسولی لازم برای خانواده قربانیان است و تا بتوانیم در چارچوب فنی تمام زوایای این حادثه را بررسی کنیم که چگونه اجازه داده شده که چنین حادثه‌ای در آسمان تهران اتفاق بیافتد.  

وی تصریح کرد: ایران به مقامات کنسولی کانادا ویزا خواهد داد تا محققان کانادایی عازم تهران شوند و ما در این مسیر نیازمند همکاری بیشتر با ایران هستیم تا بتوانیم پاسخ خانواده‌های قربانیان را بدهیم و در این راستا ایران اطمینان داده است که ویزای لازم را برای محققین کانادایی صادر خواهد کرد.  

به گفته وی، در حال حاضر تمرکز ما روی خانواده‌های قربانیان این حادثه است و تمام تلاش ما این است با همکاری ایران بتوانیم به نتیجه خوبی برسیم.

برچسب‌ها اوکراین سقوط هواپیما إيران جاستین ترودو کانادا پروندهٔ خبری سقوط هواپیمای مسافربری در تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اوکراین سقوط هواپیما إيران جاستین ترودو کانادا اوکراین سقوط هواپیما إيران جاستین ترودو کانادا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۸۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سیلابی شدن مسیل ها در استان تهران

به گزارش خبرنگار مهر، حامد یزدی مهر، بعد از ظهر یکشنبه از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وقوع فعالیت متناوب سامانه بارشی و وزش باد شدید از ظهر دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه تا روز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه خبر داد و اظهار کرد: در مدت مذکور، وقوع مخاطراتی نظیر بارش باران، رگبار و رعد و برق برای همه استان تهران به ویژه نیمه شمالی و ارتفاعات پیش بینی شده است.

یزدی مهر در خصوص لغزندگی جاده‌ها، آب گرفتگی بعضی معابر و اختلال در تردد به ویژه در نیمه شمالی استان هشدار داد و گفت: احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها وجود دارد لذا از همه مردم استان تهران و گردشگران احتمالی می‌خواهیم ضمن عدم توقف در بستر مسیل‌ها از حاشیه رودخانه فاصله بگیرند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در رابطه با وقوع مه و محدودیت دید در گردنه‌های کوهستانی نیز هشدار داد و گفت: با توجه به هشدار زرد صادر شده، امکان لغزش سنگ و ریزش بهمن در ارتفاعات بالادست دور از انتظار نیست لذا از همه عزیزانی که قصد تردد در مناطق کوهستانی را دارند می‌خواهیم در صورت عدم ضرورت از تردد در این محورها خودداری کنند.

وی توصیه اکید کرد که از فعالیت‌های کوه نوردی به ویژه صعود به ارتفاعات بالادست در مدت مذکور خودداری شود و با توجه به احتمال وقوع باد شدید در مدت یاد شده در نیمه جنوبی، غربی و ارتفاعات شرقی در فعالیت‌های عمرانی احتیاط و از تردد کنار سازه‌های نیمه کاره پرهیز شود.

یزدی مهر بر ضرورت استحکام سازه‌های موقت و سست مانند داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی و پاک سازی دهانه پل‌ها لایروبی کانال‌ها و نهرها و آماده سازی و راه اندازی سامانه‌های ضد تگرگ و سایر تجهیزات برای آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی تاکید و عنوان کرد: به همه بهره برداران و پیمانکاران عرصه منابع طبیعی و آبخیزداری توصیه می‌شود تمهیدات لازم را در خصوص هشدار صادر شده بیاندیشند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از ابلاغ هشدار زرد صادر شده توسط هواشناسی به همه دستگاه‌های اجرایی و امدادی عضو ستاد مدیریت بحران خبر داد و گفت: با توجه به هشدار ابلاغی، مدیریت بحران تا پایان فعالیت سامانه مذکور در آماده باش خواهد بود.

کد خبر 6097392

دیگر خبرها

  • نحوه درست کردن لامپ LED با قیچی به روش برقکار کانادایی (فیلم)
  • هشدار برای تهرانی ها در ۴ روز آینده
  • هشدار سیلابی شدن مسیل ها در استان تهران
  • تجمع اعتراض‌آمیز خانواده‌های قربانیان انفجار بیروت
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری
  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول دیدار کردند: تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم بین دوکشور
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • تشکیل زنجیره انسانی دانشجویان دانشگاه تورنتو و کانادا برای محافظت از چادر‌های همبستگی مقابل پلیس (فیلم)
  • پلیس کانادا سه هندی را به اتهام قتل رهبر سیک‌ها بازداشت کرد