Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از ابتدا که گوگل سرویس استیدیا را به جهان معرفی کرد، هیچ شکی در آن نبود که در برنامه خود داشته باشد که تا حد امکان این سرویس را برای همه دستگاه‌های اندرویدی عرضه کند. از ماه نوامبر که این سرویس رونمایی شده است، گوگل به سختی کار کرده است تا بتواند استیدیا را برای گوشی‌های اندرویدی به‌جز گوشی‌های پیکسل خودش ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش‌های اخیر منتشر شده از گوگل هم تلاش گوگل را تأیید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: احتمال معرفی وان‌پلاس ۸ پرو در هفته آینده

در چند هفته گذشته، کاربرانی که در سرویس گوگل استیدیا ثبت نام کرده‌اند و گوشی‌های پیکسل نداشته‌اند، برای بازی کردن به مشکل خورده‌اند. زمانی که این افراد وارد این سرویس می‌شوند، پیامی برای آن‌ها باز می‌شود محتوی این که دوست دارند با چه دستگاهی بازی خود را انجام دهند. یکی از دستگاه‌های مورد انتخاب این سرویس Chromecast Ultra است و دیگری هم رایانه شخصی. پیام باز شده برای کاربران گوگل استیدیا را می‌توانید در تصاویر زیر مشاهده کنید.

با این حال، گوگل نسخه آزمایشی این سرویس را برای کاربران گوشی‌های هوشمند ارائه کرده است و کاربران در این سرویس هنوز هیچ کنترلی روی صفحه خوش‌آمد گویی این سرویس ندارند و این استیدیا است که محل بازی را روی دستگاه اندرویدی تعیین می‌کند. به نظر می‌رسد گوگل در حال آزمایش سرویس استیدیا روی دستگاه‌های اندرویدی به غیر از گوشی‌های پیکسل است تا بتواند نحوه عملکرد این گوشی‌ها را برای سرویس تشخیص دهد.

گفتنی است، اولین بار در ماه دسامبر بود که خبر‌های عرضه استیدیا برای گوشی‌های اندرویدی شنیده شد بنابراین این امید وجود دارد که استیدیا برای همه گوشی‌های اندرویدی یا حداقل بیشتر آن‌ها عرضه شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری گوشی اندرویدی رایانه شخصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۸۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: در مرحله دوم آیین واگذاری جهیزیه به مددجویان بهزیستی، ۱۴سری جهیزیه به ۱۴ نوعروس استان بـا حضور مهدی کرباسیان عضو انجمن حامی معلولان کشور برگزار شد.
ناصر چاووشی افزود: هر سری جهیزیه شامل ۱۴ قلم کالای ضروری زندگی شامل؛ یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی، فرش، بخاری، سرویس قابلمه، سرویس آرکوپال، سرویس قاشق چنگال، اتوبخار، پتو، آبمیوه‌گیری، کالای خواب، کتری برقی است.
وی یادآور شد: در مرحله اول این طرح طی یک سال گذشته ۱۸۰ سری جهیزیه با مشارکت و همراهی خیران نیک‌اندیش توزیع شد.

دیگر خبرها

  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد
  • چین سفیر آلمان را احضار کرد
  • بعد از ورزش بدن‌درد دارید؟ برای تسکین، این روش‌ها را امتحان کنید
  • قهرمانی مس رفسنجان در جام‌حذفی؟ نویدکیا: شانس‌مان را امتحان می‌کنیم!
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • سیل مانع حضور داوطلبان کنکور در جلسه امتحان شد
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی